- 554 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Hayattan Kesitler(3)
Yalvarmak sadece sizi rahatlatır karşınızdakininin kararırını ve sizin hakkınızdaki düşüncesini asla değiştirmez. Siz inanırsınız yalvarınca olacağına ama sadece siz inanırsınız. Sonundada sadece siz hayalkırıklığına uğrarsınız. Hiç yalvarmadığım kardar yalvardım ve sonunda sezen aksunun perişanım şimdi mutlu oldunmu şarkısını dinlerken buldum kendimi. Yda kaybettim.
Mesaj yazmayı hiç sevmem, hiç hoşuma gitmez bir kişiye saatlerce mesaj yazmak fakat ondan hoşlanıyordum ve ona mesaj yazmayı sevmiştim. Artık bir ritüel haline gelmişti uyanınca, uyumadan önce yada uykuyla uyanıklık arasında ona mesaj yazmak. İlginç olan şuydu ve ben bu ilginçliğin farkında bile değildim. Yazdığım mesajlara hiç cevap gelmiyordu. Evet hiç cevap gelmemişti ve ben inatla sürdürdüm mesaj atmayı. Aslında cevap vermesi çok önemli değildi. Ben zaten her attığım mesaja kendim cevap veriyor ve yenisini o cevaba karşılık yazıyordum. Galiba ben onda en çok bunu seviyordum. Hatta ondan çok ben onu sevmeyi seviyordum.
Sadece yazıyordum. Ona görünmemek onunla konuşmamak için karşısına çıkmamaya özen gösteriyordum. Onu görüyordum zaten onu görmek nefes almak gibi yaşamsal bir faaliyetti benim için. Ve birgün büyüyü bozan o oldu. Omzuma dokunan el, arkama dönüşüm ve nasılsın diye sorması. O anda hiçbir cevap veremedim, mesaj olarak koca bir destan yazmış ben, onda bir harf bile söyleyemedim. Güldüm ve şaşırdım. Onun bana olan sıcak yaklaşımına değildi bu şaşırma. Ben onu unutmuştum yada doğrusu ben hayallerimde yaşattığım, mesaj attığım o insanın omzuma dokunan insanla veya mesajlaştığım insanın omzuma dokunabilecek bir gerçeklikte onun bu dünyada yaşadığını unutmuştum.
Hiçbir cevap veremeyeşim onu benden çok şaşırtmışa benziyordu. Kendisine bu kadar çok yazan insanın elbette söyleyek birşeyleri olması gerekir diye düşünüyordu sanırım. Haklıydı ama bende haklıydım. Yazdıklarıma cevap yazsaydı ben ona o kadar çok yazmayacaktım belkide. Hayal ettiklerimi söylemek sonrada onu dinlemek bu hayal dünyasında yeri varmı yokmu öğrenmek istiyordum. Yok derse o yoluna devam edecekti bende hayallerime kaldığım yerden devam edip onu hayal etmeyi sürdürecektim. Yine de müteşekkirim oana. hayallerimle arama girmedi.
Omzuma dokunan el ile oluşan milattan sonra görüştük, konuştuk. Mesajlarıma ilk cevabını ise başkasına mesaj atarken yanlışlıkla belkide aklımda sadece o olması sebebiyle ona attığım mesajdan sonra verdi. Üzücü bir oalydı benim için. Binlerce mesaj yazdım bir tane cevap alamadım, yanlış kişiye mesaj attım anında cevap aldım. Bir yanlış bütün doğruları götürdü her zamanki gibi. Aşk sınavı başka sınavlara benzemiyor. Seneye tekrar denerim olmuyor. Sınav stresinden daha büyük bir stresle yaşıyorsun ve aşık olduğun kişiyle yarışıyorsun. Kaybettiğinde de kurtarma yazılısına giremiyor, sınıfta kalıp tekrar yapamıyorsun. Doğrudan okuldan atılıyorsun.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.