- 595 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
GEÇMİŞİ UNUTMAMAK
GÜNLERDİR BEKLEDİĞİ GÜN SONUNDA GELMİŞTİ.BU SABAH SAAT 06:30’DA KALKMIŞ BİR ÇAY İÇMİŞ VE BİR DAHA UYUYAMAMIŞTI.SAATİN 12:00 OLMASINA DAHA ÇOK VARDI.EVET SONUNDA ÇOCUKLUĞUNUN GEÇTİĞİ YER OLAN ÇOCUK ESİRGEME KURUMUNA BÜYÜMÜŞ VE ÇOK İYİ BİR AVUKAT OLARAK GİDECEKTİ. O DÜŞMEMİŞTİ BÜTÜN ZORLUKLARLA BAŞ ETMİŞ VE BUGÜNLERE GELMİŞTİ.AZMİNİ VE KARARLILIĞINI KORUMUŞ ZAMANIN EN İYİ AVUKATLARINDAN BİRİ OLMUŞTU.İYİNİN VE HAKLININ YANINDA OLAN AMA HAKSIZLARIN AYAĞINI HER ZAMAN KAYDIRABİLECEK BİR AVUKAT.O GEÇMİŞİNİ DÜŞÜNÜRKEN SAAT 10:45 OLMUŞTU. SANIRIM ARTIK HAZIRLANMASI VE HEDİYELERİ ARABAYA YERLEŞTİRMESİ GEREKİYORDU. O HAZIRLANIRKEN ÇOCUKLUĞU FİLM ŞERİDİ GİBİ GÖZÜNÜN ÖNÜNDEN GEÇİYORDU. EVET ÇOCUKLUĞU ÇEKTİĞİ ACILAR,YOKSULLUK,AİLESİZLİK VE TEK BAŞINA GEÇEN 25 SENE ONUN İÇİN HİÇ DE KOLAY OLMAMIŞTI. O HENÜZ 1 AYLIKKEN AİLESİ ONU ÇOCUK ESİRGEME KURUMUNUN ÖNÜNE BIRAKIP GİTMİŞTİ.ORADAKİLER İSMİNİ BİLMEDİKLERİ İÇİN ONA HAYATI MASAL GİBİ GEÇSİN DİYE "MASAL" İSMİNİ KOYMUŞLARDI.AMA ONUN İÇİN YAPILAN BU TEMENNİ PEK YERİNİ BULAMAMIŞTI YANİ HAYATI MASALDAN ÇOK ISTIRAP GİBİ GEÇMİŞTİ.ONU KORUYACAK BİR ANNESİ, BABASI YA DA KARDEŞİ OLMAMIŞTI.MASAL HAYATINDA HEP TEK BAŞINAYDI VE ÖYLE OLACAKTI.NEREDEYSE YURDUN ÖNÜNE GELMİŞTİ.KALBİ KÜT KÜT ATIYORDU. ÇOK HEYECANLIYDI.ORAYA GİDİNCE NASIL DAVRANMALIYDI ÇOCUKLARA NE SÖYLEMELİYDİ?
UZUN BİR DÜŞÜNMEDEN SONRA KARAR VERDİ.İÇİNDEN NE GEÇİYORSA ONU SÖYLEMELİYDİ VE ELİNDEN GELDİĞİ KADAR DOĞAL DAVRANMALIYDI.ONLARA GEÇMİŞİNİ ANLATMALIYDI Kİ ÇOCUKLAR ONUN HAYATINDAN DERS ALSINLAR. ONLARA SÖYLEYECEĞİ EN ÖNEMLİ ŞEY ZORLUKLARA KARŞI HER ZAMAN GÜÇLÜ OLMALARI GEREKMEKTEYDİ.SONUNDA YURDA VE HEDİYELERİ DE ALIP ÇOCUKLARIN OLDUĞU YERE GİTTİ.BÜTÜN ÇOCUKLAR ONU BEKLİYORDU. BEKLİYORDU.ÇOCUKLARI TEK TEK ÖPEREK ONLARA HEDİYELERİNİ VERDİ. SELAMLAŞMA FASLI BİTTİKTEN SONRA ONLARA "HAYATTA YAPMANIZ GEREKEN EN ÖNEMLİ ŞEY BİR HEDEF BELİRLEMEK VE BUNDAN ASLA VAZGEÇMEMEKTİR.ZORLUKLARA KARŞI ASLA PES ETMEYİN." DEDİ.KISA BİR SESSİZLİKTEN SONRA TEKRAR DEVAM ETTİ."BİR DİĞER ÖNEMLİ ŞEY GEÇMİŞİNİZİ UNUTMAYIN VE ONDAN ASLA UTANMAYIN."DEDİ.EVİNE DÖNECEĞİ SIRADA ÇOCUKLARA DÖNEREK" HER HAFTA BURADAYIM BENDEN BIKACAKSINIZ." DEDİ BU SIRADA GÖZÜNDEN İKİ DAMLA YAŞ AKTI VE YANAKLARINI ISLATTI.ONLARDA SANKİ GEÇMİŞİNİ GÖRÜYORDU.ARABASINA BİNDİ VE GİTTİ TA Kİ BAŞKA BİR BULUŞMAYA KADAR...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.