ÖMER SEYFETTİN Gibi
Geçtiğimiz hafta cumartesi günü öğlen saatinde, alışverişten dönüyordum ki… Uzun zamandır görmediğim komşumla karşılaştım. Yanında 14 yaşında kızı Filiz ve bir de hangi ara hamile kalıp, ne ara doğurduğunu bilmediğim küçük kızı İrem. Bir de üstelik tam on dokuz aylık olmuş, sarı saçlı mavi gözlü bir bebiş…hayretler mütemadiyen dedim… Ne kadar kapanmışım eve ve ne kadar hayırsız…bir o kadar da vefasız bir komşuymuşum diye hayıflanırken, diğer yandan da İrem bebeğin, saçlarını ve yanaklarını seviyorum.
Allah’tan komşum beni biliyor, bir de bozulunca yüzümün şekli ne hal aldıysa artık… Tüm gayretiyle bana/ beni, anlatıp teselli etmeye çalışıyordu… Zaten rahatsızsın, inşAllah daha iyisindir görüşmeyeli. Biliyorum Necla ben seni tanıyorum, sen eşinle çocuklarınla olmayı seviyorsun, evcilsin. Dışarıya gerek duymuyorsun, gerçekten anlıyorum seni, dert etme… Zaten bir de yazıyorsun. Şiire dalınca zamanı fark etmiyorsun….
Sahi… Kitabın olsun istemez misin, hiç düşündün mü derken …kızına döndü…. Filiz düşünsene Necla Abla’nın Şiir Kitabının çıktığını aynı Ömer SEYFETTİN gibi, ne kadar güzel olurdu değil mi?
O anda ne cevap vereceğimi bilemedim. İlaç saatim de gecikiyor, gördüğüme sevindim, arayı kapatalım deyip ayrıldık… Canım komşum benim sen ne iyisin…
1 Ekim 2012 // NÜS
YORUMLAR
NÜS
Not: Aslında pembeye boyamam yorumları. Ancak bu istisnai bir durum, beni anladığın için....
Ahh canım benim sen evde yoğunsun,ev çocuklar eş kolay degıl,
bu kitap olayıda kulaga hoş gelıyor canım,böyle bir düşüncen varsa hiç durma
ilk okuyucun benım,imzalı isterim ona göre ^_^
sevgiler.
NÜS
NÜS
teşekkürler... sevgimle...
Değerli kaleminizden güzel bir paylaşım okudum.Bazen öyle dalıyoruz ki kendi iç dünyamıza dışarıda olup biteni unutuyoruz..Oysa arada bir o güzel havayı teneffüs edip gözlerimizi ufka dikip
batan güneşi seyretmeli sıyrılmalıyız hüzün kederden.Komşulunuzu dostluğunuzu ihmal etmeyin.Komşunuz bizlerin beğendiği gibi güzel şiirlerinizi beğeniyor ki size öneride bulunmuş.Bencede imkanınız varsa artık kitabınızı bastırmanın zamanı geldi.Bu güzel paylaşımınızı kutluyor saygılar sunuyorum..