- 967 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
MİLLİ PLAN
KAYNAKTAN DERYAYA
LEBİDERYA
MİLLİ PLAN
KADİR DURAK
Bir milletin meselelerinin çözümü; "Milli plan" Yapmakla mümkündür.
Eğitimde millilik;
İnsan yetiştirmeyi hedefleyen, iletişim, davranışlarımız, geleneklerimiz, lisanımız birer eğitimdir.
Bunların tamamını öze uygun yapabilmek için asalete uygun eğitim kitaplarının yayınlanması gerekir.
Milli ruh için eğitimin milli olması elzemdir.
Bu vakte kadar eğitim hiç düşünülmemiş; iki kere ikinin sonucunu öğretmek eğitim olarak algılanmıştır.
Oysa ki; iki kere ikinin sonucu dünyanın her yerinde aynıdır.
Eğitim ise; asaletin adaletle eşdeğer görülmesi, iletişimlerde seviyeli davranış sergilemek, iftiradan ve gıybetten arınmış bir nesil yetiştirmektir.
Bunu başarmak için her şeyden evvel asil soydan gelindiğinin şuurunda olmak gerekir.
Milli ekonomi; yerli imalatın desteklenmesi, imalat yapanların imal ettikleri ürünün rekoltesini yükseltmek için teşvik verilmesi, istihdam ile vergi açığının dolaylı olarak kapatılmasının sağlanması ile mümkündür.
Milli tarım; tarım arazilerinin tamamının en uygun şekilde değerlendirilmesi, toprağa uygun tarım ürünlerinin ekilmesi, tarım arazilerinin muhafaza edilmesi, İMECE’nin etkin şekilde uygulanması, tarım ürünlerinin paralelinde hayvancılığın geliştirilmesi; yabancı menşeyli gübre yerine karışımlı hayvan gübresinin kullanımının temin edilmesi ile sağlanabilir.
Milli yer altı kaynakları; ılıca ve kaplıcalar ile bütün evlerin ısınması ve sıcak su ihtiyacının karşılanması ile mümkün olduğunu ve bunu çok az bir maliyet ile bir sene içinde masrafların tamamının geri dönüşümü olacağını insanımızın bilmesini sağlamak, ılıca ve kaplıcaların şifalarından en yaygın şekilde faydalanılmasının temin edilmesi yine insanımızın kendi elinde olduğunu; bunun için idare kurullarının oluşturulmasının yeterli olduğunu anlamak ve anlatmak durumundayız.
Milli yer altı madenlerimiz; yer altı madenlerimizin bulunması ve işletmesinin yerli firmalarca yapılmasını sağlamak ve imalat ile dünya rekoltelerinin kaçta kaçını elimizde tuttuğumuzu planlama ile bulmamız mümkün olduğunu insanımıza anlatmalı, izah etmeliyiz.
İş sahası ve istihdam; iş sahası açmak için ise; her yörenin ürün özelliğini dikkate alarak girişim ekipleri oluşturmak çok büyük hacimli işletmelerin açılmasını sağlamak demektir.
Böyle bir çalışma ile 10 yıl gibi bir sürede işsizlik en alt seviyeye gerileyecektir.
Mevcut işletmelerin satılması ve yerine bir işletme açılmaması işsizliği körükler,
Doğrudan gelir desteği ise; amacından çok uzak uygulandığından dolayı, tembelliğin sebebi olmaktadır.
Bu olumsuzlukların yaşanmaması için; işletmeye; çalışanın ortak olmasının sağlanması gerekir.
Milli Asayiş ise; dış destekli tedbirlerin değil, öze uygun tedbirlerin uygulanmasını sağlamak ile mümkün olduğunu asayiş ile uğraşan her insan bilir. Bu nedenle bilgi alış verişlerinde bilgiler elimizden uçabilir ya da hatalı bilgiler ile hatalı sonuçlar ortaya çıkabilir. Bütün bu nedenlerden dolayı yerli tedbirler ile asayişin temini sağlanmalıdır.
BURADA ARZ ETMEK İSTEDİĞİM HUSUS ŞUDUR;
BİZLER BU VATANIN SEVDALILARI OLARAK
NEYİ NASIL PLANLAYIP UYGULAYACAĞIMIZI ANLATALIM...
MESELA; TRAFİK KAZALARI, MİLLİ EĞİTİM VE İSTİHDAMIN SAĞLANMASI - İŞSİZLİĞİN ÖNLENMESİ KONULARINDA YÜKSEK MAKAMLARA ARZ ETTİĞİMİZ HUSUSLAR OLMASINA RAĞMEN KABUL GÖRMEMİŞTİR...
BU KABUL GÖRMEYİŞLER BİZLERİ YILDIRMASIN.. SÜREKLİ OLARAK PLANLAMALAR YAPARAK BU ÇALIŞMALARIMIZI TÜRK KAMUOYUNA AÇIKLAYALIM....
BUNU YAPMAKLA;
BAŞKALARININ DÜMEN SUYUNDAN GİTMEMEYİ DE ÖĞRENMİŞ OLACAĞIZ....
BİR MİLLETİN MESELESİ; "MİLLİ PLAN." İLE ÇÖZÜLÜR....
ALLAH AFİYET VERSİN
KADİR DURAK
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.