hayvan haklarıymış
yarın taksimde yürüyüş varmış ....sebeb.._?? 2004 yılında ilk kez yürürlüğe giren Hayvanları Koruma Yasası, Orman ve Su İşleri Bakanlığı’nca yeni bir taslakla TBMM’ye sunulmuş ....sokaklarda .. ne yedigi belli ne yemedigi.... belki kuduz belki virüslü.. başı boş bir sürü hayvan.... hayvanlara mutlaka yardım edilmeli.. bunun yolu ne toplama kampları nede kısırlaşdırmak.... baska cözumler daha adil daha insani... hayvanların dünyayı bizim kadar kullanma özgürlükleri albette vardır....
ancak tek sorun onlarda fikir olmadığı için gelişim yok... ama moderenleşmiş insan hayatını yaşarken hele bu uzay çağında.. mutlaka geride kalan ve birlikde yüzyıllarca yaşadığı dostlarınıda birer birer terk etti...
Etmeside normaldir..eskıden bahçelerimizde köpeklerimiz vardı... havlardı korurudu.. simdi cameralar alarımlar var...bu bir örnek... ancak bir sürü entel dantel tıplerinde taksim meydanında boş vakitlerini gecirmek için demogoji yapmalarıda bir başka saçmalık....
Çokmu seviyorsun.. hayvanları _? . Okadar insan her biriniz bir sokak hayvanını alın götür evinize bakın orada .... ortalıkda hayvan kalmaz değilmi??... ama yoooo....
Alamaz..almaz.. neden çünki cins değil..
E sende değilsin .
SEN işin vicdan yerinde degil show yerinde... geçinnn efendiler bu işleri
Yürüyüşe çıkmadan önce kuaföründe 2 saat saç baş yaptıran süslenip yürüyüşe katılan hanımefendiler geçinn bu işleri
Demogojı yapmayın.... memlekette takır takır adam ölüyor açlıkdan anası ağalayan garibanlar var sokak hayvanına değil sokak çocuğuna elini uzat bir kerede .. uzatıın elinizi önce insan olarak onlara yardımcı olun... yürümekse niyetin.... bol oksijen... deniz kıyısında belgırat ormanlarında.... ......
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.