- 599 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
YAŞAMIM.....HAYATIM....
DUNYA ....YA ILK BAKIŞ......
11 ..ŞUBAT.....1974..SAMSUNUN...ŞİRİN BELDESİNDE ...... GELDIM DUNYAYA.....FAKIR AİLENIN CILELİ ÇOCUGU......VE GUNLER GUNLERİ AYLAR AYLARI....KOVALADI....OKUL CAĞIM GELDI...ILK OKULUMUZ EVIME 4 KILOMETREYDI....SIMDIKI GIBI SERVIS YOKTU....SEL YAGMUR.....KAR..FIRTINA....HERŞEY VARDI OKUL YOLUNDA.....SELE GIDEN ARKADSIMI BILE KURTADGIMI HATIRLIYORUM BIR KERESINDE......OKULUMUZ MUTEVAZI...VE 163 OĞRENCISI VARDI...
BENSE ELIMDEN GELDIKÇE CALISIYORDUM OZAMANLAR ELEKTRIKLERDE YOKTU..VE MUM YADA GAZ LAMBALARI....BU DEVIRDE VE SON DERECE ÇALIŞKAN BIRIYDIM KI...OKULUMUZDA 163 ÖGRENCININ ARASINDAN SIYRILIP.....1 CI OLUYORDUM HER YIL...AMA MADDI DURUM SIFIR..OLANAK YOK COK ZOR BIR DÖNEM VARDI ÖNUMDE.BIR ÖĞRETMENIM VARDI.....YALVARDI BABAMA ..BEN OKUTACAM BANA VER OĞLANI DIYE ...AMA BABAM HAYIR DER .VE BENIM HUSRAN DOLU YILLARIMIN BAŞLANGIÇI ....BAŞLIYORDU..ASLINDA..16 YAŞIMDA IŞ HAYATIM BAŞLADI BABA MESLEGIYDI INŞŞAAT ...OKUL CAGINDA IŞE BAŞLADIM ASLINDA....VE CILELI HAYAT GURBET YOLLARI...YIL 1996........AYLARDAN MAYIS GUNLERDEN 19 MAYISI GOSTERIYORDU TAKVIM......EVLILIK OLDU ...19..MAYIS...1996...GUNLERDEN PERSEMBEYDI......AİLE REİSI OLUYORDUM.....ASLINDA ...........................VE KÖYLERI BILEN BILIR AİLE ORTAMI BIRLIKTELIK OLURDU ESKIDEN BABAM AMCAM EVIN LIDERI RAHMETLI BUYUK BABAM .......TABIKI EVLILIKTEN SONRA UYUM SORUNU BASLADI VE TEK BIR ÇÖP ALMADAN AİLEDEN AYRILARAK .....YENI BIR EV VE HAYATA ADIM ATTIM......EŞIM VE BEN COK ÇİLE COK ZOR ANLAR YASADIK.....VE SABIR DEDIK SABRETTIK....4 MEYVEMIZ OLDU ELINIZDEN OPERLER ...2 KIZ.....2 ERKEK ..EVLAT....BEN GENE ÇALIŞMAYA DEVAM ŞUKUR ALLLAHA MUTLU BIR YUVAM VAR ....IZMIRDE IŞIM VAR...VE MUTLUYUM......4 YIL ONCESIYDI....BIR GUN....ŞİİR KARALAMAK GELDI AKLIMA.....COK SEVIYORUM ŞIIRI OKUMAYI VE DINLEMEYI ..BU VESIELEYLE BASLADIM YAZMAYA ..VE SONRADAN.....TEKNOLOJI HAYATIM BASLADI....RADYOYA COK MERAKLIYDIM GENCLIGIMDE......OZAMANLAR TURKIYENIN ILK OZEL RADYOSU.....SÜPER EFEM......TUTKUMDU...VE GECEN YILLARDA ...TURK MEDYA SOSYAL PAYLAŞIM SITESINE ..UYE OLDUM ...2006 DA..SENE....ORDA IL TEMSILCISI.....SONRA ILÇE TEMSILCISI...OLARAK YAZIYORDUM.......VE 2008DE FACEBOX HAYATI BASLADI....VE FACEYE UYE OLDUM .......BURADA YAZMAYA BASLADIM...YAZDIKÇA ZEVK ALIYORKEN.BIR SAYFA KURMAYA KARAR VERDIM....BIR GECE ANSIZIN ..SAAT 02 DE....ADINI ŞİİRLER E NAĞMELER YAPTIM CUNKU ŞİİRİ COK SEVIYORDUM.....HALEN AKTIF SAYFAM FACEDE.....VE DERKEN BURADA COK DEGERLI BURANIN EDEBIYAT SAYFASININ DEGERLI UYESI ILKAY ABLAM BANA BURADA YAZ DEMIŞTI VE UYE OLDUM SONRA BURAYADA GIREMEZ OLDUM ..VE ILETIŞİME GECTIM SAYFAYLA TEKRAR UYELIGIM AKTIF OLDU VE SIZLERLEYIM.......BUNDAN SONRADA SIZLERLE OLMAKTAN MUTLULUK VE KIVANC DUYACAGIMA INANIYOR.......VE SAYGILARIMI SUNUYORUM.....................MUHARREM...........