- 514 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
KARANLIK BİR GECE
BİR AKŞAM ÜSTÜ TEK BAŞINA AYNI SOKAKLARDAN GEÇTİĞİNİ ANLADIĞIN DA ETRAF ÇOKTAN KARARMIŞTI.O KADAR DALGINDI Kİ SAATTEN HABERİ YOKTU.KENDİNE GELDİĞİNDE SAATİN FARKINA VARDI.AKLINDA O KADAR ÇOK ŞEY VARDI Kİ KENDİ ADINI BİLE UNUTABİLİR DURUMDAYDI.
O PATRONU OLACAK ADAMIN İSTEDİĞİNİ KABUL EDECEK KADAR KENDİNİ KAYBETMEMİŞTİ.ONUN İÇİN BUNU YAPMAK KENDİNİ HİÇE SAYMAK DENEKTİ.BUNUN İÇİN ÇOK İYİ DÜŞÜNMESİ GEREKMEKTEYDİ.AMA SADECE KENDİNİ DÜŞÜNMEMELİYDİ.ONUN BİR AİLESİ VARDI.BAKMAKLA YÜKÜMLÜ OLDUĞU VE DAĞILMAK ÜZERE OLAN BİR AİLE. BELKİ DE HAYATI BOYUNCA ALABİLECEĞİ EN ZOR KARA OLACAKTI BU KARAR.
AKLINDAN BUNLAR GEÇERKEN KENDİNİ EVİNİN ÖNÜNDE BULDU.BURAYA NASIL GELMİŞTİ BUNUN HİÇ FARKINA VARMAMIŞTI.SANKİ AYAKLARI ONU BURAYA BİR ŞEYLER GÖMESİ İÇİN GETİRMİŞTİ TATSIZ VE HİÇ HOŞUNA GİTMEYECEK ŞEYLER.
EVİN PENCERESİNDEN İÇERİYE BAKTIĞINDA ANNESİ VE KÜÇÜK KARDEŞİNİN BAYAT EKMEK VE DÜN AKŞAMDAN KALAN YEMEĞİ YEDİKLERİ GÖRDÜ VE SANKİ İÇİNDEN BİR ŞEYLER KOPMUŞTU.AKLININ KENDİSİNE DEDİĞİ ŞEY PATRONUNUN TEKLİFİNİ KABUL ETMEKTİ AMA KALBİ BUNUN TERSİNİ SÖYLÜYORDU. HANGİSİNİ YAPMALIYDI. TEKLİFİ KABUL MU ETMELİYDİ YOKSA HER ŞEYİ UNUTMALI MIYDI?
KALBİ O KADAR HIZLI ÇARPIYORDU Kİ BİR AN ÖLECEĞİNİ HİSSETTİ.KARARINI VERMİŞTİ. HEM KENDİNİ HEM DE AİLESİNİ KURTARMAK İÇİN PATRONUNUN TEKLİFİNİ KABUL EDECEKTİ.
BU KARARI DOĞRU MUYDU YOKSA HAYATINI KARARTACAK BİR OLAY MIYDI.
BUNLARI BİR KENARA BIRAKARAK PATRONUNUN OFİSİNE GELDİ.KAPIYI ÇALMADAN İÇERİYE GİRDİ VE KABA BİR ÜSLUPLA TEKLİFİ KABUL ETTİĞİNİ SÖYLEDİ.
PATRONU HEM ŞAŞKIN HEM DE SİNSİ BİR BAKIŞLA ONA BAKIYORDU.KENDİNE DÖNEREK
"KABUL EDECEĞİNİ ZATEN BİLİYORDUM."DEDİ.ADAM PATRONUNU ORADA ÖLDÜREBİLECEK KADAR SİNİRLİYDİ.AMA SİNİRİNİ KONTROL ETTİ VE SAKİN KALDI.
PATRONU KASASINDAN BİR PAKET VE BİR ÇEK ÇIKARTTI. MASANIN ÜZERİNE KOYARAK "HER ŞEY HAZIR!"DEDİ. ADAM PATRONUNUN YÜZÜNE BİLE BAKMADAN PAKETİ VE ÇEKİ ALARAK OFİSTEN ÇIKTI.YOLDA YÜRÜRKEN AKLINDA HALA SORU İŞARETLERİ VARDI.
EVE GELİP KAPIYI ÇALDI.ANNESİNE BİR ŞEY SÖYLEMEDİ VE SADECE ELİNDEKİ ÇEKİ ANNESİNE VERDİ.ANNESİNE SADECE "HAKKINI HELAL ET."DEDİ.
SONRA ARKASINA BİLE BAKMADAN HIZLI KARANLIKTA KAYBOLDU.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.