Yüküm ağır anne...
Ağır yüküm,ben çocuğum anne...daha çok küçüğüm,sırtımdaki bu yük çok ağır,taşıyamam ki annem...
Elimdeki nasır canımı acıtıyor.Ayağımdaki kara lastik,yüreğimdeki sızı,sızım sızım sızlıyor anne...
Sebebi ne diye sorma neolur annem...
Şimdi anlatırsam sen ağlarsın anne...Elime düşer gözyaşların,saçının bir teli daha ağarır
Zaten seninde yüreğin paramparça annem...
Yol gözlemekten,abimden acı bir haber gelir diye,pır pır ediyor yüreğin.Buğulu gözlerindeki perdeyi görmüyorum sanma annem...
Benim yüküm sanada ağır gelir anne...
Hani hayaller vardır ya anne,toz pembe...bembeyaz.Martı kanatlarında uçarsın ya,bazen öyle hayaller kuruyorum işte.
Hani üç tekerlekli bir bisikletim olsa,ne fiyaka yaparım,kırmızı papuçlarım olsa,ne caka satarım.
Tantelli bayaz bir elbisem olsa,olsa ya anne,ne güzel olurum değil mi?
Ama yokki....yok işte,yok,yok,yok...
Olsun olmasın...
Öyle çok öyle çok isterdim ki, bu gri bulutların yerine masmavi bir gökyüzü,buram buram simit kokusu,dumanı üstünde sıcak bir çay...buda hayal ya...istiyorum işte.
Hayallerin sınırıda yok ya anne.Biraz hayal kurayım öyleyse...
Tozlu yollarda mermi kovanları toplamak yerine,koşup oynamayı,ceviz ağacına çıkıp sana ceviz toplamayı,arkadaşlarımla köşe bucak saklanmayı.Sahi nerde arkadaşlarım anne,onları çok özledim...
Onları aramaya çıksam bu dehşet yağmurunda bir kurşunda bana sıkarlar değil mi annem...
Hani ölsem ya anne,ölsem diyorum.Ya sen sen ağlarsın annem, sen ağlarsın biliyorum.
Anne, anneeee rüyamı gördüm ben.
Top,tüfek sesinden,kurşun yağmurundan mı kaçıyoruz,nerdeyiz biz...Bu sığınakta nefessiz kalıyorum anne...anlasana anne nefessiz....
Bir gün benide,senide bulur bu kör kurşun,ya abim o nerde,oda yok...söylesene anne nerde abim.
Işıklar sönüyor annem,sönüyor.Karanlık,soğuk,çok soğuk hemde.Üşüdüm,üşüyorum anne,çok üşüyorum...
Etrafımızı neden sardılar anne,nereye gidiyoruz,nereye,nereye ya...söylesene anne....
Duymuyorsun beni anne,duymuyorsun...ya anne evimize gidelim.
Bırak beni,bırak anne,bebeğimle oynuyacam ben,sonrada uyuyacam....uyandırma beni olur mu anne...
Güzel bir rüya görüyorum, kelebeklerle diyar diyar uçuyorum,martıların kanatlarındayım....uyandırma beni annem...uyandırma...
sevay