YORUMLAR
Değerli dost.
Baştan peşin peşin uyarmana rağmen bu üçüncü bölümün aşağı yukarı sonlarına kadar okudum. Ama bu konudaki fikirlerimi az çok biliyorsun.
Cesaretle ele alınmış bir yazı...Toplumda maalesef var olan bir çarpıklığı dile getiriyor...Anlatım ise her zamanki gibi olağanüstü ama her şeye rağmen ben devam edemeyeceğim. Çünkü bu tür yazıların bir sapkınlığı dile getirerek ona dikkatleri çekmek konusunda mı yoksa eşşeğin aklına karpuz kabuğu getirmek konusunda mı daha etkili olduğu husunda tereddütlerim var.
Sana başarılar diliyorum..Kalemin daim olsun can arkadaşım.
Selam ve sevgilerim bâkidir.
Kemnur
Okuyup epeydir düşünüyorum.
Benzer bir olayı bir bayandan 1996 da dinlemiştim. Bu olaydan çok daha korkunçtu. Yazık! İnsanlık var olduğundan beri yaşanan iğrençlikler.
Aslında yazarak dersler çıkarılabilir.
Ya tersi olursa? Bir de bunu düşündüm.
Şeytan ruhluların aklına taş düşerse...
Saygılar...
Kemnur
Sükut etmekten başka yapacak bir şey yok sanırım. Bu sahneler okuyucunun da, halkın da gözüne daha yeni yeni görüntüleri gelmeye başladı. Elbette çok iğrenç ve mise bulandırıcı. İnsan yaşadıkça, hayattan ve insanlardan hem iyi, hem kötü şeyler öğreniyor. Dileğimiz, yazılarak, çizilerek ve hatta görsel medyada paylaşılarak yanlıuşlığının insanlara anlatılması. Sizi yürekten tebrik ediyorum değerli yazarım. Saygıyla...
Kemnur
:(((((((
Abinin pişkinliği korkunç...
seher_yeli tarafından 9/27/2012 3:42:36 AM zamanında düzenlenmiştir.