- 1853 Okunma
- 12 Yorum
- 0 Beğeni
KANSER 1 (BAYANLAR BU YAZIMI MUTLAKA OKUYUN.)
90 SANLI YILLAR.AŞIRI ZEHİRLENME BELİRTİLERİM OLUYOR AMA ÇARE BULAMIYORDU DOKTORLAR.
BİR GÜN YİNE HSTANEYE GİTTİM DAHİLİYE DOKTORUNA.MUAYENE EDİYOR.EŞİM DEDİKİ:DOKTOR BEY HASTALANINCA BÖYLE BÖYLE OLUYOR DİYE ANLATTI. DOKTOR KARNIMIN ALTINA BASTIRDI.BİR ÇIĞLIK ATTIM.DOKTORDA TANIDIK.HEMEN KALK DOĞRU,KADIN DOĞUMA GİDİYORSUN.NEDEN DEDİM?ALT BATINDA BÜYÜK BİR KİTLE VAR .HEMEN ÇABUK DİYE BENİ KOVALARCASINA ORAYA GÖNDERDİ..
ÇEKİLEN ULTRASONDA RAHİMİN AŞIRI BÜYÜDÜĞÜ VE DERHAL AMELİYAT OLMAM GEREKTİĞİNİ SÖYLEDİ DOKTOR.ZATEN KANAMALARIM AŞIRI DERECEDE OLUYORDU AMA BEN UTANIYORDUM,DOKTORA GİTMİYORDUM.
HERHANGİ ENGEL BİR HASTALIĞIN VAR MI DEDİ. BEN KALBİMDEN RAHATSIZIM DEYİNCE VAZGEÇTİ.AMELİYAT SIRASINDA BİR PROBLEM ÇIKSA,KALP DOKTORU YOK BİZDE DEDİ VE BENİ İZMİR EGE ÜNİVERSİTESİ HASTANESİNE GÖNDERDİ.
ORADA YAPILAN MUAYENE VE TESTLERDE.RAHİMDE MİYOM OLDUĞU VE 5.5 AYLIK ÇOCUK BÜYÜKLÜĞÜNDE BÜYÜDÜĞÜNÜ SÖYLEDİ PROFÖSÖR.DERHAL AMELİYAT OLMAN LAZIM DEDİLER.
H ASTANEYE YATTIM.TABİİ KANSERLİLER KOĞUŞUYMUŞ ORASI. BENİM KALBİM RAHATSIZ DİYE ÖNCE KALBİMİ TEDAVİ EDECEKLER,SONRA AMELİYAT YAPACAKLARDI.
KÜRTAJ YAPIP RAHİMDEN PARÇA ALDILAR,PARÇA PATALOJİYE GİTTİ.,GİTTİ GELMEZ OLDU NETİCE.BEN HEMEN 20 GÜNDÜR SORGUSUZ SUALSİZ YATIYORUM.EŞİM GARİBİM ,HERGÜN MENEMEN ’DEN GELİYOR.BAŞLADIM DOKTORLARLA KAVGA ETMEYE. BİR GÜN BENİM KALBİM İÇİN EKO’YA GÖTÜRDÜLER.ÖNCE YÜRÜME BANDINA BİDİRDİLER,HEMŞİRE HİÇ İLGİLENMİYOR. DURDURUN DAYANAMIYORUM DİYE SÖYLÜYORUM,KİMSENİN İLGİLENDİĞİ YOK.BANTTA BİR DÜŞTÜM.KORKTU GELDİ HEMEN, BENİ EKOYADA SOKMADI.ODAMA GÖNDERDİ.1. SINIF MEMUR OLDUĞUM İÇİN TEK KİŞİLİK ODADA YATIYORUM.KAFAM BOZULDU ,KENDİM GİDEYİM ŞU PATOLOJİYE NETİCEYİ KENDİM SORAYIM DEDİM.İNDİM ZEMİN KATA.
ÖNCE KORİDORDAKİ KAVANOZLARIN İÇİNDEKİ KANSERLİ ALINMIŞ ORGANLARI İNCELEDİM.YALNIZ İLK YATTIĞIM GÜN AMELİYAT OLACAK BİR HEMŞİRE VARDI YANDAKİ ODADA.BİZE ŞÖYLE TEMBİHLEDİ.RAPORUNUZ AMELİYATTAN SONRA GELİNCE MUTLAKA OKUYUN.METASTAZ YOK DERSE KURTULDUNUZ.MALİĞN CİNSİ DEĞİL YANİ HABİS TÜRÜ DEĞİL DEDİ.BEN ONUN İÇİN BİRAN EVVEL AMELİYAT OLMAK İSTİYORUM.NEYSE PATOLOJİ SEKRETERİNE GİTTİM.BENİM NETİCE YOK.ÖNÜNDE DAKTİLO KULAĞINDA KULAKLIK BİRŞEYLER YAZIYOR.ODADAN ÇIKTIM.KENDİ KENDİME SÖYLENMEYE BAŞLADIM.’OH VALLA KULAĞINDA MÜZİK DİNLİYOR,YAZISINIDA YAZIYOR,NE ALA MEMLEKET’DİYE SÖYLENİYORUM.
MEĞER KIZIN GÜNAHINI ALMIŞIM.AMELİYAT SIRASINDA DOKTORLARIN ANLATARAK YAPTIKLARI İŞLEMLERİ YAZIYORMUŞ KIZCAĞIZ.BUNU SONRADAN ÖĞRENİNCE KENDİ KENDİME UTANDIM.KAFAM KIZDI,KAÇAYIM ŞU HASTANEDEN DEDİM.BAKIN AMA NASIL KAÇIYORUM.SIRTIMDA GECELİK,5 KURUŞ PARA YOK KİMLİK YOK.AKLISIRA BEN KAÇIYORUM.ŞİMDİ O ANLAR AKLIMA GELİNCE GÜLÜYORUM.GERÇEKTEN DİĞER HASTALARIN İÇİNDE BEN KAFAYI YEMİŞİM.
DÖNDÜM DOLAŞTIM KORİDORLARI,BİZİM ORASIDA LABİRENT GİBİ.YOLU BULMAK ÇOK ZOR.AAAAAA BİZİM BİR KIZIMIZ VARDI ORADA ŞEF.O HİÇ GELMEMİŞ AKLIMA KARI KOCA ORADA ÇALIŞIYORLAR.ONUNÇALIŞTIĞI YERİN ÖNÜNE GELDİM.GİRDİM DERDİMİ ANLATTIM.
(KULAKLARIN ÇINLASIN MİNE.ALLAH SENDEN RAZI OLSUN)
SEN MERAK ETME SUZAN ABLA YUKARI ÇIK ODANA BEN SANA O RAPORU YARIN BULUR GETİRİRİM DEDİ.KİM BİLİR BEN NE HALDEYDİM.KIZ BENDEN KORKMUŞ DURUMUMDAN.SONRA ANLATIYOR.
İNANIN O 20 GÜNDE GELMEYEN RAPOR ERTESİ GÜNÜ GELDİ BENİ CUMA GÜNÜ AMELİYATA ALDILAR.3.5 SAATTE ÇIKMIŞIM.AYILINCA KIZIM YANIMA GELMİŞ NASILSIN DEMİŞ.BENDE İYİYİM DEMİŞİM.BİZİM DIŞARDA BENİ BEKLEYEN SÜLALE,BEN İYİYİM DİYE,EŞİMDE DAHİL,KIZIMI ORDA BIRAKMIŞLAR VE ALİAĞAYA KARDEŞİME GİTMİŞLER.
BEN ŞİMDİ İKİNCİ ÖMRÜMÜ YAŞIYORUM.O GECE BENİM NABIZ SIFIRA BİR DÜŞÜYOR.ZATEN AMELİYAT SIRASINDADA DÜŞÜKMÜŞ.HEMEN GELİYOLAR KARDİYALOJİDEN KALBİMİ TEKRAR ÇALIŞTIRIYORLA.ÇOK ENTERESAN HANİ İNSANINRUHU BEDENDEN AYRILINCA HERŞEYİ GÖRÜRMÜŞ YA VALLAHİ BENDE NE YAPTILAR HEP GÖRDÜM.
NEYSE KIZIMA O ANDA HABER VERMEMİŞLER BEREKET.İYİKİ KAN LAZIM OLMAMIŞ.BİZİMKİLER,ALİAĞADA BEN İYİYİM DİYE KAYGILARI YOK.3 GÜN YOĞUN BAKIMDA YATTIM.HİÇ UNUTMUYORUM 29 NİSANDA AMELİYAT OLDUM. 3 GÜN SONRA ODAYA ALDILAR.İLK İŞİM GELEN RAPORU OKUMAK OLDU TABURCU OLMADAN .METASTAZ YOK.KANSER YAYILMAMIŞ.ASLINDA MİYOMLAR HEP İYİ HUYLU OLURLAR DEDİ DOKTOR.ÇOK GEÇ KALINIRSA,KÖTÜYE DÖNÜŞÜR DEDİLER.6 MAYISTA EVİME KAVUŞTUM.AMA ONDAN SONRA İYİLEŞENE KADAR ÇOK ÇEKTİM ÇÜNKÜ DOKTOR KANSERLEŞMESİN DİYE YUMURTALIKLARIMIDA ALMIŞTI.
ALLAH’IMA BİNLERLE ŞÜKÜR.ŞU ANDA O KONUDA HİÇ BİR ŞİKAYETİM YOK.BİR KERE GİTTİM KONTROLA BİR DAHADA GİTMEDİM.KENDİ HASTALIKLARIMDA ÇOK KADERCİYİMDİR.AMA YANIMDAKİLERE BİR ŞEY OLSA TAM BİR PANİK BOMBASI OLUYORUM.
BENİM BU YAZIMI OKUYAN ARKADAŞLARIM,HATTA BEYLER.EŞİNİZ UTANMASIN.YOLUN BAŞINDAYKEN ÇARE BULUN.SAKIN BU KONULARI İHMAL ETMEYIN.HEPİNİZE SAĞLIKLI GÜNLER DİLİYORUMMMMMMMMM. HEPİNİZ ALLAH’A EMANET OLUN.
Hal içinde muteber bir nesne yok devlet gibi,
Olmaya Devlet Cihanda, bir nefes Sıhhat Gibi.
Kanuni Sultan Süleyman
SUZAN ÇELİK EMKL ÖĞRT. 26.09.2012 SAAT :16.20
YORUMLAR
Sevgili hocam,Allahtan sana daha uzun ve sağlıklı yıllar diliyorum,yazın bilgilendirme açısından ve seni tanımam açısından güzeldi,geçmiş olsun.
suzan çelik
Allah bir daha göstermesin amin cümlemize bir bay olarak bun konuları bilmemizde fayda vardı ve siz bunları edebiyat defteri aracılığıyla dile getirdiniz bu sebebden dolayı şükranlarımı sunuyorum suzan teyzem inş dahada iyi olursunuz rabbim uzun ömürler niyaz etsin cümlemize rabbime emanet olunuz
TAHA KEKEÇ tarafından 9/28/2012 6:13:54 PM zamanında düzenlenmiştir.
suzan çelik
suzan çelik
savran
kendi gitse olmazmı
hem ben nasıl götürecem yaa
arada 1100 kilometre mesafe var
suzan çelik
Geçmişler olsun hocam Allah size sağlık versin her daim sevgimle...
@DAĞÇİÇEĞİ@ tarafından 9/27/2012 12:21:27 PM zamanında düzenlenmiştir.
suzan çelik
Değerli güzide insan ,öncelik sana Rabbimden şifalar diliyor
Ve dua ediyorum ki seni sevdiklerine , biz dostlarına bağışlamış
Allah bir daha yaşadıklarını yaşatmasın.Rabbim şafi sıfatınla ihsanlar eylesin
seni iyiki de tanımışım.yazını okurken inan göz yaşlarımı tutamadım:(
ve birabir yaşadım.........siz her dem gönlümde ve saygı sevgimdesiniz
Rabbim yar ve yardımcınz olsun şifalarrrrr.
suzan çelik
Sevgili Suzan hanım,büyük geçmişlerden olsun,böylesi hastalıklar,ölüm tehlikesi atlatan insanlarda,genelde sonraki yaşamları çok değişir,sanki Allah'ın onlara yeni bir hayat bağışlamısı gibidir,bende böylesi durumları yaşadım,ve şükür ediyorum ki yaşamışım,hayatımda büyük değişiklikler oldu..hayatın daha bir kıymetini bilir oluyor insan..her anın ne kadar değerli olduğunu..ve eksik yönlerimizin düzeltilmesi için sanki ikram dır bu süre...dilerim gereği gibi kullanırız...size nice sağlıklı günler dilerim..çok haklısınız..şayet yaşayacak ömrü verecekse Rabbim,dermanını da tezden verir.tedbirler bizden,takdirler yaratandan...selam ve sevgilerimle...
suzan çelik
Sevgili arkadaşım;
Önce çok geçmiş olsun diyorum. İlk lafımız Allah sağlık versindir. Yakınlarımızdan birinde bir rahatsızlık hissedersek hemen çare arar hastaneye göndermeye çalışırız. Fakat kendimize gelince hep bir erteleme içinde olur nasılsa geçer deriz. Hastane ortamını iyi bilirim. Allah başımızdan eksik etmesin ama muhtaçta etmesin. Sağlıklı uzun ömür diliyorum. Sevgilerimle...
suzan çelik
Değerli hocam, öncelikle büyük geçmiş olsun, bir baş ağrısındanda muzdarip olunsa canımız orada değilmidir ? Vücudunu elbette en iyi tanıyanda, insanın kendisidir...iyiki iyileşmiş sağlığınızada kavuşmuşsunuz...son 2 haftada çektiklerimi bir ben birde Allah cc bilir, hemde soğuk algınlığı, ama doktorun yalnış ilaç uygulaması beni yataklara düşürdü, şimdi ise tam iyileşmediğim halde, şükürler olsun...Aydınlatıcı bir yazı herkesin okuması dileğimle, sağlık ne yazıkki ihmale gelmiyor sevgili hocam, selam ve sevgilerimi gönderiyorum :) Sizde Allah cc ye emanet olun efendim...