- 1329 Okunma
- 10 Yorum
- 1 Beğeni
HAYAT KIRIKLIKLARI
HAYAT KIRIKLIKLARI
Bugün psikolojim sağanak yağışlı...Parçaları eksik puzzle gibiyim...İçimden hiç bir şey yapmak gelmiyor.
Kırık dökük sözcüklerim, cümle bile kuramıyorum bir araya getirip. Sesim dilime düşmek istemiyor.
Tam kırılma noktasındayım hayatın...Yorgun bir ruh var bu bedenin içinde, dışarıdan bakılınca görünmeyen.
Hayat ile aram iyi değil bu aralar. Hayatın yalan ve yapmacıkları yoruyor beni. Her gün farklı bir şey canımı acıtıyor. Sever gibi görünen insanlar, yaşanmamış temiz düşlerin yok olup gittiği çirkef hayaller ve bir dakikada yerle bir olan, yıllarca biriktirdiğim güven duygusu...
Mutluluk nerede bu hayatın içinde...Aşk, sevgi, dostluk, insanlık nerede...Yalancı tebessümler serili yüzlerde. Para ile ölçülür oldu insanlık. Dostluklar menfaatlere dayalı. Her çiçekten bal almak oldu aşkın t/adı.
İyi olmak mı, kötü olmak mı daha zor bu hayatta.
Çok şey bazen hayat, bazen de hiç bir şey. Büyük bir sessizlik, kocaman bir boşluk... Toz pembe kimi zaman, kimi zamanda toprak rengi... Hayat işte...
Kendim bile beğenmedim kurduğum cümleleri...Gözünüze verdiğim rahatsızlıktan dolayı, özür dilerim...
Dedim ya, bu gün psikolojim sağanak yağışlı.
( hayat ışığı )
YORUMLAR
Bizim memlekette bu hallere '' Yine gam-kasavet basmış '' denir. Gam kasavet basınca da ne yapılır? Şarkı söylenir tabii ki...Hani senin sesin nasıldır bilmem ama benim sesim baya iyidir ve baya güzel şarkı söylerim...Şimdi...İstersen bana eşlik et istersen ben okuyum sen dinle....Bir , ki , üç dört...
Tennenniii...Tenenenaaammm...Yook yok o değil...
Yine bir gül Nihal
Aldı bu gönlümü
Sim ten gonca fem
Bî bedel ol güzel
Âteşi ruhseri
Yaktı bu gönlümü
Pür eda pür cefa
Pek küçük pek güzel
Görmedim kimsede
Böyle bir dilruba
Böyle kaş böyle göz
Böyle el böyle yüz
Aşıkın bağrını
Üzmeye göz süzer
El aman pek yaman
Her zaman ol güzel
İşte buuuu...Bak ne gam kaldı ne kasavet...
Selam ve sevgilerimle.
hayatışığı
Sesime gelinceee,,şiirlerimle olduğu kadar sesimlede karşındayım evelAllah...
Selam ve sevgilerimle...
Not: ne gam kaldı ne kasavet...
sami biberoğulları
Efendim..Dede Efendiye gelince: Muhteremle Galata Mevlevihanesinde az mı düm tek yapıp birlikte kudüm dövdük..Hay gidi günler hey...
Neyse..Ben bunun hikayesini sayfamda yqazayım olmazsa...Anlayacağın iyi dostumdur kendileri. Haa bu arada Tarkan'ı da yakinen tanırım... Bizim zamanımızda adı Türkandı onun...Onu da anlatacağım inşallah....
Madem Dede Efendi'yi beğenmedin o zaman ben de İbrahim Tatlıses’ten bir türkü yolluyorum.
Sarışınsın sarısın güzel
Sen bir selvi dalısın güzel
Sana çirkin demişler güzel
Sen gönlümün malısın güzel
Sen gönlümün malısın
Dama çıkma üşürsün güzel
Güzellikte menşursun güzel
Güzellik başa bela güzel
Alemle konuşursun güzel
Alemle konuşursun ...
Türkünün ana fikri: ‘’Sarışınlar başa beladır…’’Keh kehhh kehhh ( taşı da böyle gediğine oturturum )
hayatışığı
Nazarlara geldim galiba,,sesimi duyunca kıskandın da ah ettin,,faranjit oldum :))
not: repertuvarını bi ara güncelle ( ha ha haaa böylede lafımı söyler giderim )
Düşünüyorum sağnak yağışlımı daha kötü kar tipi mi? Bilirim o psikolojileri kar tipileri de yaşadım hep soğuk bakışlar yada kış güneşi sıcaklıkda ki bakışlar. Ruhun üzür zemheri soğuklarında ama kimse gel ısıtayım biraz ruhunu demez. Elektrikli battaniyeye bile razısındır oysa neyse saçmalıyorum. Psikolojim kar tibi dedimya oysa dışarda temmusdan kalma bir güneş var.
Sevgiler
hayatışığı
Sevgiler...
Ben ilk geldiğim bu sayfada beğendim cümleleri...
Şiirsel ifadelerde imgeler geziniyordu yazıda ve meram oldukça başarılı anlatılıyordu. Sanıyorum ki değerli yazarımız, konuya böylece girişi yapıp; aşkın, dostluğun, arkadaşlığın yerlerde sürünen halini daha bir belirgin anlatmak istedi bizlere.
Çok hoş anlatımda ben bu denemeden gerekli dersi aldım...
Nice güzel yazılarınıza...
Saygılar, selamlar...
hayatışığı
hayatışığı
kelimlerde sessiz kalırmıs insanın en şeyler engelleyemeyecegi her durumda gülücük ansatamayacagı an gelirmiş hatta sessizlik tutsaklıgında kendini kaybetmek istermiş ama olsun hiç yasamamak bundaan daha kötü kocaman kelimeler var içimde yasamak degil yasatabildigin kadar yasarmıssın sadece zamana ihtiyacım var
hayatışığı
efendim o kadar önemli bir konuya parmak basmışsınızki evet menfaat öncelikli onun içindirki dostluklarda öyle oluyor ne yazıkki param varsa dostum çok var yoksa kimsede yok bu herşeyi anlatıyor bize birde anlamadığım hemen her insan dostluğun öneminden bahsediyoruz ama dost bulamıyoruz bana biraz garip geliyor eksiklik nerde acaba kutlarım bu güzel kaleminizi ve yazınızı saygılarımla selamlar
hayatışığı
Yazında kayboldum biliyor musun hayat
Öyle günler oluyor ki her şey boş geliyor, gülüşlerin ardında sahtelikler, yapmacık dostluklar.
Bazen canım dediklerin canına okuyor, kırılıyor sözcükler boğazında düğüm oluyor. Sussan acıtıyor canını kanatıyor konuşsan kime ne fayda.
Ama biliyor musun sen hep yaz hayat, içini dışa dök, dök ki rahatla, umarım bir gün bu yazdıklarını tebessümle okursun.
Yüreğindeki sözler yüreğime değdi..Sevgiyle kal, mutlu kal..
hayatışığı
Sağol canım,,sevgilerimi gönderiyorum gönül dolusu( msj cevap veremedim,,kapalısın )
Harika anlatım..
Bazen bende aynı düşüncelere kapılırım....
Herşeye rağmen hayat güzel nefes aldığımıza şükürler olsun ..
sağlıcakla ve sevgiyle kalın..
hayatışığı
Çok iyi anlıyorum sizi. Bir rengi daha var hayatın oda kül rengi. Saygılarımla..
hayatışığı
Gayet anlaşılır ifadelerdi yazdıklarınız, sanırım herkeste olur bu haller, özelliklede günümüz ilişkilerinde samimiyetten uzak ve yapmacık davranışlar güveni zedelemekte, sanki tüm insanlar korkulacak birer yaratıklarmış gibi gelebilir ama, belkide size denk gelmemiştir samimi, gerçek bir kişilik.Sevgiyle kalınız.