Özel Seçki Anısına...
21 Şubat 2008 Perşembe 11:06:34
Sevgili dostlar benim için çok değerli ve anlamlı olan yorumlarınıza teşekkür ederken, edebiyat defterine üye oluşumdan bu yana ŞAİR OLSAM... adlı şiirimle ilk defa Beyaz kurdele almanın da sevincini yaşıyorum. Şiirlerimde gelişmelere neden olan yorumların başında değerli dost Sn. kardanadam Celal Çalık Üstadın cesaretlendirici üslubunun ve muhteşem şiirlerinin geldiğini açık yüreklilikle ifade etmeliyim.
Ustalar için günün şiiri seçilmek veya özel seçki almak belki rutinleşiyor ama benim gibi şiiri amatör bir uğraş olarak kabul eden şiir severler için bu seçkiler daha da bir anlam taşıyor.
Site yöneticilerine de ayrıca teşekkürler. Bu anlamda Site yöneticilerinin işlerinin hayli zor olduğunu da belirteyim. Çünkü Siteye yazanlar arasında hakikaten tarif edilemeyecek güzellikte ve kalitede olan şiirler o kadar çok ki hangisini seçseler ötekine hatta ötekilerine haksızlık olacakmış gibi geliyor...
Şiirlerime yorum yaparak katkıda bulunan tüm değerli dostlara tekrar teşekkürler...
Yönetici Dostlara da kolaylıklar dilerim.
Selam,sevgi ve saygılarımla...
YORUMLAR
şiirlerinizden anlaşılıyor ki şiir seven, şiiri şiir olsun diye yazan biri degilsiniz,buda ince ruhlu kişilere özeldir.sizi kutlar başarılarınızın devamını dilerim .sizin adınıza bende site yöneticilerine teşekkür ediyorum ama altını çizmeden geçemiyeceğim bazan hoş olmayan şiirlerede kurdale vermeleri yada kırmızı kurdale bile hak görmeleri orta sanki bir araştırma olmadan rast gele veriliyormuş gibi geliyor daha dikkat olmalarını rica ediyoum.
Sayın hocam,
Zaten,şiirlerinizi okur okumaz ilk aklıma gelen çok mükemmel ve etkileyici bir ruha sahip olduğunuzu anlamıştım;çok ince ruhun yazacağı eserler de mutlak çokça ince düşüncelere sahip olur,adam gibi adam kokan dizlerinize bende ta yüreğimden dostça kopan beyz kurdela ve kırmız beyaz bayrak armağan edilir diyorum;diğer şiirlerinizde de oluşturduğunuz anafikir çerçevesinde sizin,çok vatansever ve sağlık,eğitim,adalete duyarlı ve yalanı sevmeyen ve barındırmayan bir yürekten şiir yazdığınızı anlamak mümkündür!..
Saygı ve başarılarınızın devamı dileklerimle,üstadım!..