- 2094 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
RÜYA BİTTİ,
Kayboldum sensizliğinde, olmayan sende kayboldum. Gerçek miydik yoksa gördüğümüz rüya mıydık, ikimizin de. Ne çok sevmişim seni oysa ki , her kaçmak istediğimde ne çok bağlanmışım sana, görmeden, sesini duymadan kelimelerin ne çok mutlu etmiş beni, ne kadar ben olmuşsun oysa ki uzaklığına rağmen… yüzümü güldüren sendin, en içten gülümseyişlerimin sebebi , yanımda değildin gözlerine bakamıyordum ama ömrümün ,benim diğer yanımdın… Beni ne çok sevdiğine inanmıştım , çünkü başkaydın herkesten bambaşkaydın beklide görmek istediğim şekilde gördüm seni o yüzden senin bu kadar özel olduğuna inandım. Sana en baştan anlatsaydım, yaşananları böyle olur muyduk bilmiyorum… güzel bir rüya dı yaşadığımız ve rüya bitti, ilk uyananın kim olduğu önemli değil , ayrıyız bak, sözlerimiz birer yalan oldu, kalbinde değilim artık, buna alışmak zor öyle paldır küldür girmiştin ki hayatıma inan bu kadarını beklememiştim, kendimden de senden de. Hayatımın içinde kaybolduğum için beni affedebilir misin , bilmiyorum. suçluyum biliyorum ama elimde değildi, uzaklaşmam gerekti senden ama yapamadım seninle arama engeller koymuştum peki ya kalbim işte oraya hiçbir şey engel olamadı. Kimse görmedi , birtek sendin bende ki seni bilen bu bana yeterdi, herşey bir gün elbet yoluna girecekti, sana sarılıp binlerce kez seni seviyorum, diyecektim. Zaman lazımdı, ayaklarımın üzerinde durmayı öğrenmeliydim önce, başkalarına hesap vermek zorunda olmadığım… başaramadık biz her geçen dakika daha çok kırıldık , daha çok kırdık birbirimizi, tek bir şeyden keşke dedim senin için , her şeyin başındayken , karşımdayken sana sadece bir iki adım varken yanına gelmediğim için, seninle konuşmadığım için, sadece beş dakika kalabilmiştim, senden kaçtım, sevdiğimiz kadar kırdık birbirimizi, sevdiğimiz kadar acı çektik. Herşey yok oldu, rüya bitti, hayallerimiz yok artık düşlerimiz kayboldu, en büyük yalanları söyledik biz birbirimize en gerçek olanı en büyük yalanımız yaptık, severken sevmiyorum, demek aşıkken artık değilim demek ve galiba en kötü olanı hala kalbimdeyken nefret ettiğimi söylemem, ne yaptık biz böyle ne çok kırdık birbirimizi neden yalana sığındık, güvenmeyi ne zaman unuttuk biz, unutuyorum artık sen ve ben biz değiliz ki, iki yabancıyız hala kalbimizde bir yerlerde bu aşkın kırıntıları var ama bu sefer… bir gün karşılaşacağız bu bir tesadüf olacak yada başka bir şey o gün beni tanımayacaksın bile , belki de tanırsın bunu bilemem ama o gün o gece gerçekten ne düşündüğünü anlayacağım, keşke böyle olmasaydık keşke bana hep güvenseydin , biz hayatımızın geri kalanını hep bir yalanla yaşayacağız çünkü seni sevsem de, sen hep tersini duyacaksın. Aşık olduğum senden nefret ediyorum derken, aslında ne çok sevdiğimi söylemek isterdim ama artık herşey için geç rüya bitti, ve bir rüya yı iki defa görmez insan . bitti, uyandık bak . büyüyoruz her şeyden önemlisi.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.