- 942 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
ARKADAŞ
Arkadaş emek verdiğin en büyük olacak bir sonraki yıllardan bakarken o ilk zaman aklına gelecek ve diyeceksin bak ilk ve son yaşanılan günlerde hep seninleyim .Ne güzel birşey yıllar sonrada olsa ilk gün gibi aynı heyecanı yaşaya bilmek.Saygıdan öte bir şey değil bana saygının var olması onu yaşata bilmenin emeği gelir aklıma.Günlerden pazar ve bir arkadaşım yıllar sonra beni aramış bulmuş ve buluşmuştuk.Konuşmamız arasında sanki ilk günlerde olduğumuz gibiyiz diye bildik..sarıldık bir kaç saniye bir uzun yıl saklıydı içinde..Sıcak mevsimler gelirken baharın içinden geçer ve çiçekler açar ,renk renk çiçekler ve yakınlıgına göre kokusunu alır insan..İşte biz yakındık ve bahardık ayrıca renkleride yaşarken kokusunuda aldık dostlugun.Yıllar geçsede üzerimize sinen o koku bir araya gelince tekrar aromasını saldı..Şimdi eski adına bir kaç söz düşerse dilime biliyorumki yürekte olanların güzelliği ile yüzüme tebessüm düşer.Asık yüzlerde olur kırılgan küskün boynunu bükmüş içten gelen bir öfkede olur kimi zaman aklıma gelenlerin arasında,ancak unutmak isterim ve yok saymak için güzel olanları düşünürüm.Olurya kendimde olan o öfke söze gelir hele bir başkasına anlatırsam diye kendimi otokontrol ederim..Bilinen bir çok şey herkesde mevcut ve fark edilen ve farkında olanlar arasında farklılık yaratanlarda mevcut..İnsanız içte kimi zaman ,bazı bazı öyle böyle sündürdüğümüz ve öften füften diye bileceğimiz yaşadıklarımız kişiye özel değerler ile yaşarız.Ben sen ve biz oldugumuz sürece.Emek vermek arkadaşlıklara yakışır gibi geliyor bence.tabi ata evlat ve büyüklere verilen emekde değerli ancak onlara vermek ve verileceğini bilmek içimizde yatar.Değer verirsen değer alırsın elbet;ama arkadaşlıklar bir başkadır bence...güzel kalın sevgiyle......
YORUMLAR
Bir gecmisi paylaşmışsa insanlar, kopmaları mumkun olmuyor. Kırgınlıklar, kızgınlıklar hatta belki öfkeler... Sular, duruluyor... Yaslar, ilerliyor... Kaybetmiş olmanın hüznü, daha bir agir basıyor ve Merhaba deyiveriyorsunuz.. Gecmisi bir kalemde silerek. Arkadas... Adı ustunde; Arka tas... Sırtını dayandığın, güvendiğin.
Saygılar, selamlar.