- 1202 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
Suyundan da Koy!
Nedense hiç kimsenin kimseyi beğenmediği,saygı duymaya dahi tahammülün kalmadığı bir dönemde köşeye sıkışmışlıklar arasında yaşıyoruz uygunsuzluklarımızı.
Ne dostluk kavramının anlamını yorar olduk şimdilerde ne de kaybettiklerimizi arar olma gayesine düştük düşmemesine de onunla kalsak iyidir
üstüne birde pek bir memnun pek bir bahtiyarız ya sormayın gitsin efenim oskarlık halimizden.
Keyfimiz gıcır hasbam Monalisa nın papucu sanki.
.Bir de kasılmamız yok mu bu düşüncelerin yok oluşuna .Gayet sıradan gayet doğasa yaşıyoruz gündeliklerimizi.Gündelik demem ne şaşırtsın sizleri ne de içinizden homurdanın yazdıklarıma ya da buyrun hep beraber buyuralım kaybettiklerimizin cenaze namazına.
Kalite yükseldikçe bizler ucuzladık kimya olarak muhteviyatımızın prospektüsünü bile okumaz olduk rahat rahat..
Hemde ne rahatlıktır ki anlaşılmaz bir şekilde tüketti değerlerimizi izin verdikçe, umursamadıkça bir de böbürlenmemiz yok mu hele
-Ohhh değmeyin keyfine şekerli kahve tadında değdi dudaktan damağımıza.
- Haaaaaa! telveleri de en afilllisinden gıdıkladı boğazımızı Yemen den geldi ya mübarek.
.Kondur üstüne kırk yıllık hatır mevzusunu
-Al sana elimize sağlık ne ala ne ala.
-Olduk anam biz..
Biz bilirizden girdik siz cahilden çıktık icabında mağrifetimiz de pek büyük bu hususta vesselam.
Kınayı da yakarız biz
keyifte çatarız hem kime ne ?
Sanane !
SEN KİMSİN BE ADAM! ölçüsündeyiz hala.
Koy koy suyundan da...
Yasemen Akyürek
2012 Eylül 24
YORUMLAR
İnsan yerine konulmadan altı yüz yıl Hasta Adam Osmanlı'nın tebaası olan kalabalığı ;ancak bu duruma bile getirmek hiç de kolay olmadı. Şükürler olsun ki Cumhuriyeti kuranların sayesinde eskisinden çok daha rahatız;hiç değilse karnımız tok...
Saygılarımla.
ümit ışığı 2010 tarafından 10/17/2012 3:13:46 PM zamanında düzenlenmiştir.
yasemen akyürek
Yarım hoca dinden yarım doktor candan eder malumunuz hürmetlerimle
ümit ışığı 2010
yaşayarak öğrendim.Bunda birkaç sene evvel Viyana'ya gittim,orayı iki defa kuşatıp nasıl bir mahçubiyetle döndüğümüzü yüzüm kızararak hatırladım.
On kere Amerika'ya gittim İnsanlığımdan ;bizi bizden iyi biliyorlar.Siz kendinizi tarih bilen biri olarak mı zannediyorsunuz ? Osmanlı Tarihini Kendi dilinden okudum. Dini bütün biriyim.Cumhuriyetle övünüyorum.
Sağlık ve mutluluk dileklerimle.Saygılar.
Yasemen hanım! size bu yazıyı yazdıran bir neden olmalı.Sizi kim incitti acaba? Yazdıkalarınız
bir bakıma doğru. Belki siz de haklısınız.Toplum değişti, eski değerler kalmadı.Eskiden imnsanlar birbirlerime saygı duyarlardı.Kimse,kimseyi incitmezdi.Bilhassa gençler bir vurdum duymazlık
havasındalar.Allah encamımızı hayır etsin.
Selam ve saygılar.
neleri kaybettik, maddeyi kazanacağız derken...
insan olma sevme ve sevilmenin muhteşem güzellikleri şimdilerde maddeyle alınıp satılır oldu.
aranmayan dostlar,unutulan iyilikler varsa yoksa bu dünyanın anlamsız maddi güzellikleri.
aslında hangi inançtan olursa olsun, ahiret inancına samimi olarak inanmayan insanların bu dünyaya son derece bağlı olmaları yadırganmamalı.onlara göre yaşanacak bir hayat var ve bu hayat en iyi şekilde yaşanmalı.
insan olma güzelliğinden uzaklaştıkça bu sıkıntılar içimizi yakmaya devam edecektir.
bazen gülümseten bazen düşündüren akıcı hoş bir yazı.espri dolu bu yazı severek okundu.
tebrikler.