YORUMLAR
girişte yazdığınız yazıyı görünce okuyup okumamakta tereddüt ettim.yanlış anlamayın sözüm size değil.sizinki bir hayat gerçeğinden yola çıkarak yazılmış yazılıyor olan bir hikaye.başka bir yazarın okuduğum bir romanı geldi hemen gözlerimin önüne.öyle ballandıra ballandıra anlatmıştıki devamını getiremedim içimden lanetler okuyarak.devamını okuyup öyle karar vermek istedim bu yüzden.evet toplumumuzun gerçeği.ama bir yazar bu çok güzel bir şeymiş doğru bir aşkmış gibi anlatmamalı ensest ilişkileri.selam ve saygılar...
nE VERİRSE RABBİM HAYIRLISINI VERSİN ÖZELLİKLEDE EVLADIN
GÜZELBİRHİKAYE BAŞLAMIŞ AMA BEN KİTAP OKUMAYA BAŞLADIĞIMDA DA SON 5 SAYFASINI OKUR ÖYLE KİTABI OKUMAYA BAŞLARIM BUNDA DA ÖNCE SON İKİ BÖLÜMÜ OKUDUM ŞİMDİ BAŞTAN BAŞLIYORUM TEBRİKLER
SAYGILAR
Kemnur
Kemnur
Kemnur
Kemnur
Kemnur
Gerçekleri başımızı kuma gömerek yok edemeyiz ne yazık ki...
Keşke bu tür olaylar hiç yaşanmasa...
Eli yatkın, emek vererek ve özellikle tepkilere rağmen cesurca doğruları yazan yürekler lazım topluma. Bu tür olayları yaşayanlar yalnız olmadıklarını anlamalı ve hayata yeniden güven kazanarak başlamalı. Yüreğinize, emeğinize sağlık hocam. Saygılarımla...
Kemnur
İki sene boyunca öz kızına tecavüz eden bir baba, olay ortaya çıktığında ve kendisine neden bunu yaptığı sorulduğunda şu cevabı vermiştir: "ben bir ağaç yetiştirdim, ilk meyvesini de ben yemek istedim..."
ibreti alem için yazacağım bunları arkadaş... kim kızacaksa kızsın...SAYGILAR
Kemal bey ben bu konuyla alakalı yazmıştım cesurca hatta sorgulayanlarda oldu ama bu acı verici kötülükler yaşanıyor dünyanın her yerinde ama özellikle bizim gibi bir ülkede yaşananlar hep saklanıyor yok sayılıyor en son batmandaki intiharlar çok dikkat çekmişti onuda belirteyim Allah kimseye böyle şeyler yaşatmasın ,sayfama bakarsanız bende yaşadığım bir olaydan yola çıkmış yazmıştım ,hatta bir arkadaşım cesaret edip seslendirdi ama çok etkiliyordu yazıyı okuyanları yorum kaldırdım ...Tebrik ediyorum cesur yüreğinizi ilgiyle takipte olacağım saygımla...
http://www.edebiyatdefteri.com/siir/481605/sadece-cocuktu
@DAĞÇİÇEĞİ@ tarafından 9/25/2012 1:12:47 PM zamanında düzenlenmiştir.
Kemnur
Kemnur
@DAĞÇİÇEĞİ@
Kemnur
bi evlat var ortada ama ne kadar zor devamını bekliyorum amcacım yüreğine sağlık şimdiden...
Kemnur
Kemnur
Kabul edilmese de malesef yaşanan olaylar bunlar...eleştirmek yerine cesurca paylaşanları kutlamak gerek,,keşke buna maruz kalan herkes bu cesareti gösterebilse,,ama toplumumuzda bu tür olaylara bakış açılarının değişmesi gerek öncelikle diye düşünüyorum,,,kutluyorum sizi ve takdir ettiğim değerli kaleminizi...saygımla
Sanırım sürecek daha. Ensest ilişkiler toplumun kabul etmediği iğrenç bir ilişki türü. Ne kadar ötelense de, görmezden gelinse de yaşanıyor. Cesaretli insanlar bunu ortaya çıkrıyor. Cesaret edemeyenler ise buna mahkum olarak yıllarca yaşıyor bu eziyeti. Hikayeler tolumun aynası olduğuna göre bunları ortaya çıkarmak, insanlara anlatmak da yazarların görevi bence. Bana göre kimse bu konuda eleştirmemeli. Belki yazım hayatına başladığımda bunları konuşamıyor, hatta yazılan yazılarda yorumlardan çekiniyordum. Sanırım hem cesaretim, hem de kalemim güçlenmeye başladı. Merakla bekleyeceğim Kemal Bey. Saygılarımla...
Nermin Kaçar tarafından 9/24/2012 9:09:02 PM zamanında düzenlenmiştir.