bir aşkın ömrü...
24 EKİM:...güz ayı derler ya adına öyle olmadı bu kez...ayrılık ayı olmadı bu kez...aşkı getırdı bana.hıc beklemedıgım anda hemde...baska bı duygub bu,anlatılmıyokı,hıcbır sozcuge sıgmıyokı...kelımelere dokunce degerını yıtırıyo sankı...yenıden dogdum,aşk bu...baska bısey degıl
KASIM:...kavusma ayı...kavusma ve ulaşma ayı...herkese ve herseye ınat sevme ve sevışme ayı....tenlerı de bırlestırıp göğe ulaşma ayı...adasu,kızımızdı o...tek vucuttta yaşamak aşkı...
ARALIK:...garıp bır mutluluk işte...yenı bır yl beklentısıyle yenı hayaller ve yenı umutlar ayı..onunla bır omur paylaşma ıstegı...ama ondan ayrı gırmek bu yıla,huzun ayı işte ...huzun ve hasret...hasret ve buruk bı umut,umutla beraber acı...
OCAK:...beklemek bır omur.tukenmeden ve tuketmeden duyguları...anılara tutunarak yaşamak...onu ve onlu gunlerı düşleyerek uyumak...aşk işte,beklemek ölesıye,herseyden vazgececek kadar sevmek ve ıstemek...
ŞUBAT:...hasret...yıne bekleyış...yıne ayrılık kokusu...korkularla dolu hayaller,sevmek nedensız,baglanmak ölesiye...ne bu demek,cevap bulamamak sonra sorulara..oysa tek cevabı var:aşk bu...
MART:...hasretlerın bıttıgı ay...kavusma...ısınmak, sevdıgının nefesını hıssederek her bır hucrende...sarılmak bıdaha ayrılmamacasına...bıdaha ayrılmaktansa, ölmek istemek onun kollarında...herkese ve herseye ragmen sevmek işte...aşk bu...
NİSAN:...dışarda cıcekler acarken,doga yenıden merhaba derken yaşama kapımda hüzünler...korkular eşlıgınde beklemek...buruk bır sevınc,anıları dusunup avunmak.gecelerı uyuyamamak onsuz...herkeste ve herseyde onu gormek...onu yaşamak onsuzken bıle...
MAYIS:...sorgulamalar...sorularv ve susmalar...peşisıra gelen korkular...umutsuzluga yenılmemek için verılen savaş...aşk için yaşamak herseye ınat...kızımız için pes etmemek...bu kadar kolay olmamlıydı,bu kadar basıt degıldı yasananlar...gıtmek peşisıra aşkın...
HAZiRAN:...sevişmek korkular eşlıgınde .hekese ınat sarılmak sevdıgının tenıne,tutunmak onun kokusuna düşmemek için...gülmek buruk buruk...sonu olmayan bır yolda yürüdugunu düşünmek artık...ve pes etmek...pes edılmeye zorunlu kalmak...butun anıları sırtlayıp acılarda ekleyıp ustune cekıp gıtmek,ama arkasına bakarak tabı...belkı bıkez daha gorurum dıye onu...sevmek ölesıye...gıdecek kadar sevmek...ölecek kadar sevmek...bu sonu yakıştıramamak bu aşka...boylesı buyuk bı aşka.sevmek işte nedensız,sorgusuz guvenmek...herseyını vermek karşılı beklemeden...
TEMMUZ:...ayrılık...ölümden beter bir acı...yok boylesı,yaşayan anlar.kelımeler kıfayetsız kalır...onca anı boynu bukuk şimdi.onsuz heryer tenha,hersey anlamsız...yaşamak boş...
SONRASI:....ağlamak gunlerce,boş boş bakmak..sarılamak anılara...ama anılar acı verıyo...susmak,konuşmanın işe yaramadıgı yerde...ama herseye ve herkese ragmen hala onu sevmek...beklemeden,gelmeyecegını bıle bıle yola bakmak...sevmek işte...aşk bu baska bısey degılkı...
BU SON BU AŞKA YAKIŞMADI...ANILAR ACI VERIYO HALA
YORUMLAR
Hayata bir de şöyle bakalım isterseniz:
EKİM AYI:Çocukların okula başlama ve okul aile birliği ve idare tarafından söğüşlenme ayı...
KASIM AYI:Aylardan Kasım yolun sonundasın.Bir de bakmişsın elinde kredi kartıyla mağazanın ortasındasın.
ARALIK:Kışın ve felaketin habercisi.Kömür,kazak alma zamanı.
OCAK:Zengin züppelerin Uludağda kayak yapma zamanı.Senin de TV başında kestane kebap keyfin.
ŞUBAT:Kar,kış kıyamet sende dizini seyretmeye devam et.
MART:Hormonsuz kedilerin zevk,insanların dert ayı.Sürüyle kedi hamile kalmıştır doğum kontrolsüz.
NİSAN:Kedi yavruları viyaklar.Mahalleri bir sürü kedi yavrusu sarar.Ortalık kedi köpek pisliğinden geçilmez,belediye de birşey yapmaz.
MAYIS:İliklerin ısınır.Bu yaz nerede tatil yapacağız tribi başlar.sende borç yüzünden ık!mık! edersin yaygara başlar.
HAİRAN:Okullar kapanır.Çocuklara."hadi evladım kendinize iş bulun"demenin vaktidir artık.
TEMMUZ:Laila'larda diskolarda,tatil beldelerinde parası olanın,çalışmayıp yönetenlerin tepinme vaktidir.Kusuncaya kadar yer tıkınır,sabah dek danseder,tepik atar içersarhoş olur.Sonra da aralarında bahise girer sürat yarışı yaparlar ve bir genç daha ölmiştir ya da bir gencin yolda yürürken kayatı kararmıştır.
SONRASI MI?435 YTL alan,ya da emeğinin karşılığını alamayan insanın sonrası ne olur.Hayat bir cehennem.Bok çukuru olur.