YORUMLAR
Azgın Köpek. Sonu bu işte.
Bir kadın olarak,İtiraf etmeliyim ki Ukraynalı kadınlar muhteşem oluyorlar dünyanın en güzel kadınları sıralamasında ilklerde olurlar hep. Ama bu bir Erkeği gerçek bir erkeği insanlıktan çıkartmaz. Yalnız erkek müsvetteleri ne yapacağını şaşırır mehmet ali gibi.
Sanırım bu birilerin başından geçmiş olan yaşanmış bir hikaye olsa gerek üstadım.
kaleminize bereket.
Kemnur
Aslında başlığı görünce tahmin ettiğim konu, okuduğum konuyla paralel oldu. Konu, tatsız bir olayı içeriyor. Türkleri kötü gösteren olaylardan birisi de budur demek yanlış olmaz sanırım.
Konu yaratıcı olmasa da akıcı bir şekil almış.
Saygılar...
Kemnur
Kemnur
Güzel bir hikaye demeyeceğim. Çünkü hikaye yüzümü kızarttı bu ülkenin insanı olarak. Ama çok güzel bir anlatım diyeceğim...
Tebrikler... Okutuyor yazdıklarınız ve haz veriyor...
Saygılar...
Kemnur
Turgay COŞKUN
Gelen kadınlar, gönüllü ya da gönülsüz hastalıkları da getiriyor. Ardından şikayetler... Masum olanlara gerçekten üzülüyorum. Hangi ülkeden olursa olsun, milliyeti ne olursa olsun birer insan ve kadın onlar... Yapılan davranışlar hastalığın ötesinde ülkemizi de çok başka tanıtmakta...
Zaten yazarların da görevi bu ya... İyi ya da kötü bu tür olayları sergilemek...
Tekrar eline sağlık üstadım...
Selamlar...
Bir gazete haberi gibiydi yüzümüzü utançla yere eğip kızartan.
Yüreğinize, emeğinize sağlık. Saygılarımla...