- 2176 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
ÇARE BULAMADIM
Yağmurlu bir gemlik günü...hüzün damlıyor gökyüzünden...İçimde kocaman bir boşluk ve gittikçe sessizleşen evimde bir ben ve birde yalnızlığım kolgeziyor...
İçimde hiç durmadan büyüyen SANCI, ve senelerdir nereye gideceğini kestiremeyen göçmen kuş misali çırpınan kalbim, siyah beyaz fotoğraflarda yitirilen gençliğim, dar sokaklarda aradığım, gecenin bir yarısında kabuslarla uyandığım terli bedenim ve hiç dinmeyen bir sızım....
Hayat neden bu kadar acımasız? insanlar neden bu kadar vefasız?
Gittikçe daralan nefesim gün gelip duracak sessiz gecelerin birinde...
Yazık oldu hayata çok erken yenildim ben..Göğsümde bir kitle tesbit edildiğinden beri kendimi yargılıyor, nerelerde hata yaptığımı sorguluyorum. Kendimi acımasızca yalnızlığa mahkum ediyorum..Kalan ömrümde seyahat etmeyi, akrabalarımı, annemin babamın mezarını ziyaret etmeyi, şimdi sessizliğin hüküm sürdüğü o babamın ve annemin, hatta tüm kardeşlerimin aynı evde sorunsuz, mutlu yaşadığımız günleri özleyerek, ama kendime acımadan geçirmek istiyorum...
Oğlum geliyor aklıma..aslında hiç çıkmıyor ’annem kendine iyi bak, hiçbirşeye üzülme, daha benim mezun oluşumu, askerliğimi, evlendiğimi ve torununu göreceksin’ dediği...
Kul kurar, kader gülermiş...Kuru yapraklar gibi savrulurken ömrüm, ben hep SONBAHAR ı yaşadım..ilkbahar geldiğini sandığımda ise çok YANILDIM..
Kış çok yakın mı acaba? Ölümün soğuk rüzgarı değdiği gün diyebilirim ki; ben hep duygusal, riske atılmayı sevmeyen, sevecen bir insan oldum..Korktum, korkutuldum...Ama bir çare bulamadım...
Sevgi ile ve sağlıklı yaşayın gönül dostlarım..
YORUMLAR
''ÇARE BULAMADIM'' Başlıklı yazınızı okurken gözlerim yaşardı,ne kadar içli bir yazı,istesek de istemesek de hayatın zaten çoğu acılarla kaplı maalesef,insan en büyük acıyı da sevdiklerinden dost bildiklerinden görüyor.O acıları bir çoğumuz yaşıyor.Tabi ki,duygu insanları daha fazla yara alıyor.Her zaman acılardan uzak bir yaşam dileğimle sevgi ve selamlarımı gönderiyorum.
yaşlandım artık
selam ve saygılar..
gelip geçerken ömür
yaşamda olumsuzluklar olsada
asla yılmamak gerek
hayata tutunmak için
pamuk ipligide olsa tutunmak gerek
yaşlandım artık
Çok güzel bir yazı. Ama yazı olarak güzel...
İçi acıtıyor. olayları öyle güzel anlatmışsınız ki... Acı olayları anlatmak biraz daha içi yakar kavurur; bilirim... Umarım sadece kurgudur.
Ben PC açık idi ve bilgisayarda yoktum. Sonradan fark ettim yazınızı...
Tebrik ediyorum...
Saygılar, selamlar...