- 1186 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
UÇURTMA
Gözlerim kendiliğinden kapanıyor, engelleyemiyorum bu gece. Hayatın verdiği tüm ağırlık üzerimde dalıyorum düşlere. Düşümde mavi bir uçurtma, teleşlı bir tavırla sesleniyor bana.
- Merhaba
- Merhaba
Kendini tanıtmaya başlıyor buruk bir edayla.
-Beni tanıdın mı , hani ta çocukken başlamıştın uçurtmaya.
Zihnimde bir ışık belirdi ama
-Pardon tam çıkartamadımda
-Hani üstüne aşkı, sevgiyi, hayalleri yükleyip salmıştın bulutlar arasına, ne oldu sana?
Birden durup derin derin düşünmeye başladım, ben düşünürken uçurtmada saçtığı ışıklar arasında sorulara devam etmekteydi.
-2009’ a girdik farkındamısın, hani her yeni yıl yeni bir umuttu sana ?
Birden 2009’ a giremediğimi farkettim, oysa her yeni yıl başında umutsuzluklarımı tedavi eder yeni umutlar takardım kollarıma, sohbette devam etmekteydi bu arada.
-Haklısın
-Hani beraber mutlu edecektik çocukları, gökyüzünden yıldız saçacaktık, oysaki bombalar saçılıyor başlarına.
-Farkındayım aslında, elimden de pek birşey gelmiyor, oysa uçurtama: Din, dil, ırk ayırmadan ellerimizde sen koşacaktık yeni umutlara olmadı, olmayacak sanma.
-Belirsizlikler yormayacaktı seni, küçük düş kırıklıkları, küçük umutsuzluklar yaralamıyacaktı, söz vermiştin düşmeyecektin gökkuşağının üzerinden karanlıklara, unutma
-Sözüm söz, belirsizlikler beynimde son bulmakta, umutsuzluklar daha güçlü gelmekte "bırak gelsin" mutlu dünya düşü dimdik ayakta onu karşılamakta.
-Sadece hoşalanmak yetmezdi senin için aşkta, iki yüreğin deli gibi çarpması gerekirdi, acele edilmezdi onda, bir hayalin vardı bu kadar kolay mı ulaşmak ona ?
Bu son ve en zor sorudan sonra irkiliyorum ve yeni bir güne uyanyorum. Bu soruyu doğan güneşle beraber cevaplıyorum. Evet, bir hayalim vardı: İki yürekte çarpan bir aşktı, acele ettim olmadı. Yüreğimde yıllardır öyle büyük bir aşk öyle büyük bir sevgi vardıki elleri belliydi, rüyalarımda tutuyordum, ipekten saçları vardı, rüyalara dalmadan okşuyordum onları. Ama birtek suretine ulaşamıyordum o ulaşılmazlık beni öyle vurmuştu ki kendini yani hayalimde yaşattığım, benliğimde büyüttüğüm aşkı bile unutturdu bana. Belirsizliklere attı beni, her şeyi unutturdu ama sen düşümde ki mavi uçurtma kendime getirdin beni, içimde ki çocuğu uyadırdın umudu, sevgiyi elbet birgün biryerde karşıma çıkacak aşkı hatırlattın , 2009’ un ilk gününü yaşattın bana, penceremde çocuk cıvıltıları, onlarla el sallıyorum sana NİCE YILLARA, selam olsun tüm dünyaya.....
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.