- 1506 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
SADECE SENİ SEVDİM SEVDİĞİM
Ben gidersem birdaha dönmem geri beni gitmek için bu aşkın bitmesi için o kadar çok zorladın ki.Şimdi seni ve senli günlerimi düşünüyorum ne kadar güzeldi bi anlıkta olsa.Seninle mutluluk hayelleri kuruyorduk gerçek olurcasına .Deli gibi seviyordum seni hep benimsin sanmıştım bu saaten sonra .Gittiğinde anladım yalandanda olsa.İçimde fırtınalar kopuyor yüreğim kor ateşlerde yanıyor .Bu gönlüm daha fazlasına katlanmıyor.Yaşarken ölmek neymiş en güzel şekilde öğrettin bana .Bunları yazarken nefes almakta bile zorlanıyorum son nefesimi seninleyken vermiştim gerisini hatırlamıyorum.Nefesim bitti ölüme bir adım daha yaklaştım azrail kucaklarını açmış bekliyor beni . Onun için mi gelmek istiyorsun diyor bana ben onun için yaşamak istedim ama o izin vermedi bana .Onsuz haram bu dünya bana .Kendi elleriyle kurdu benim dünya mı kendi elleriyle süsledi istediği gibi ve kendi elleriyle mahvetti yıktı beni ve tertemiz hayallerimi.Şimdi bana yaşa diyorsun onsuz olurmu ? Onsuz mutlu olunur mu? Aldığım nefesime nefesini katmıştı beni kendinden bir parça yapmıştı gerçekmiydi bunlar hayalmiydi yoksa rüya mı neydi Allahım bu sonu görülmeyen uçurum mu? Kendimi dev dalgalar içinde buldum herşeyin başladığı ve biteceği yerdeyim ...Madem burda başladı bu aşk burdada son bulacak elveda sevdiğim elveda hayallerim ...
SEMRA SARI
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.