- 396 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
büyüklere masallar47, bölüm
Her hafta polis merkezine gidip imza atmak karşılığında özgürlüğüne yeniden kavuştu Murat, koğuş ağası ıle vedalaştıktan sonra özgürülğün ilk dakikalarında yine ağanın dışardaki adamları karşıladı,yardımcı olacaklarını belirtip adres ve numara bıraktılar,Murat artık "kocasını"belirli günlerinde aksatmadan ziyaret etmeliydi,eğer ağa kullanıldığını anlar ve unutulduğu hissine kapılırsa kendisi için hayatının sonu olurdu,koğuş ağası ıle oolan ilşikisi sadece cinsellikle sınırlı kalmadı,art5ık ağanın adamları ile düzenli temasa geçmeye başlamıştı,ilk zamanlarda önemsiz bazı sevkiyatarda görev aldı, akademisyen bir öğretmen olması ve gençlere yakın olması , onun beyaz işinde arana n bir kişi olmasıjna sebep olmuştu,ağanın kara para aklamak için kurduğu özel okulda çalışmaya başladıktan sonra karısına ulaşmaya çalıştı ilk zamanlar , ancak oğlunuun yardımıyla karısını adresini ve necmiye ile birlşikte yaşadıklarını öğrendi,elbette bu birlikteklik kadın kadına hayatın zorluklarıona karşı ytutunmal k için oluşturulan masum bir dayanışma olduğuna inanmaktaydı , işin içinde lezbiyen bir ilşki olacağı aklından geçmaedzdi Murat;’ın, zaten Sinem cinselli k konusuna soğuk babakn bir yapıdaydı , yeni başladığı hayatında yanlızdı artık Murat, karısını kaybetmişti, hatalı oldugunu biliyorsdu Sinemi istemediği bir yaşam tarzına sürüklemişti,dergiye gittiğinde ise eskli hükümlüye yer veremeyecceklerini kibar bir dille anlattılar,akademik kariyer macerası da sona ermişti , ancak özel okullarda ağanını maddi yardımıyla bunu yapabilirdi ancak yılla boyu uzak kaldığı bir alana yeniden dönmesi çok zordu,çalıştığı okulda gençlere yakın olması için görevlendirilmesi,uzak kaldığı parmaklıklara dönmesine sebep olabilirdi,karsını bulup düzenli bir hayat kurmayı cok ıstıyordu,ama cocukları buyumuştu,buyuk kızı ve oğlu unıversıtede ;kucuk kızı da liseye yeni başlamıştı,Sinem kendisini görmek istemediğini yine rahatsız ederse polise başvuracagını söylemişti,yapabileceği hiç bir sey yoktu,ayda bir kucuk kızı ıle görüşmekten başka..
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.