- 1106 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
YORUMLAR
NE GÜZEL DE DÖKÜLÜYOR İNCİ MİSALİ; DURU, PARLAK VE LEZZETLİ DAMLALAR MİSALİ YÜREĞİNİZDEN HAKİKAT...
ÜZERİNE VURGU YAPTIĞIM, YORUMA MAHAL BIRAKMAYAN ANLAŞILIRLIK VE GÖNÜLLERİ HAREKETE GEÇİREN CAZİBE BUDUR... VAR OLUN,SAYGIMLA..
yavuzceyhan
İYİEKMEKÇİ
Güzel öz' e, doğru söze, yüreği simaya vurmuş yüze ne denir....?
YÜREĞİNİZE ve ELLERİNİZE SAĞLIK... VAR OLUN..
Sevgi ve saygılarımla...
Yavuz Beyciğim yine çok derinlere dalış yapmışsınız,
bir zamanlar ben de mavinin tonlarını aramak için kimi zaman bulutlara kimi zaman okyanus derinliklerine uzaklaşarak kendi içimde kaybolurdum.
GERİ DÖNMEK ÇOK ZAMAN ALIYOR.
Felsefe yüce literatürden feyz alabilmek süluk sisteminde ibreti muazzam diye yorumlayarak çıktım ben yeryüzüne...
EN GÜZELİ GÜN VE GÜNEŞ GÖREN YERKABUĞUNDA AYAKLARI SIKI BASMAK.
Bu da sağlıklı bir ruh ve sağlıklı bir duygu dünyasından geçiyor.
Fırtınalar alabora edilen kağıt kayıklarda suyun dibine battığımızda bizi yine o yüce yaradan ışığa kavuşturabiliyor....
SEVGİLER.
Güneş gören yerlerde kal.
Fazla derine dalma olur mu...
yavuzceyhan
TÜM BU İDEAL YAŞAM ORTAMI NEDEN KUR’AN DA VAR?
Çünkü KURAN asla yalan söylemez ve gerçek ne ise olduğu gibi açıklıkla netl,ikle ortaya koymuştu ilk evveliyatında ALLAH'ın kelamıdır KURAN tek gerçek...Ilımlı islam olmaz alamaz olursa onun adı İslam olmaz ve siz çok haklısınız yürekten kutluyorum inşallah sizin bu yazınız bir çok beyni sulanmışlara güzel bir açıklama olur diye diliyorum...Saygılar sunuyorum.