- 431 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
46,blm
Murat cezaevi hayatına alışmıştı, koğuşta temizlikten sorumluydu,koğuş ağasının kısa zamanda gözdesi olmuştu,bunu ağa ıle olan yakınlaşmasına borçluydu,mahkumlar arasında lakabı "ağanın karısıydı"ama hiç bir şey umrunda değildi,ayrıca daha önce de erkeklerle olmuştu, bir eksik yada bir fazla ne fark edecekti ki ?
evet adam azılı bir katil ve kabaydı,yaklaşık yüz kiloluk ağırlığı ıle, hiç b ir nezaket göstermeden Murat’ı kırkpınar güreşlerindeki gibi ezip ,sertçe girip çıkıyordu birliktelikten sonraki saatler Muratın oturmakta zorlandığı oluyordu,ama ağanın tek sözü ile mahkumlar koğuşu boşaltıp işleri bitene kadar koridorda bekliyordu,kimse korkudan Murata ilişemiyordu,koğuş ağası ıle ilişkisi olduğunu herkes bildiği halde bunu açıkca söylemeye kalkan yoktu çünkü bu hareketi yapan kişinin akıbeti belliydi ,uygun bir mekanda sessiz ve derinden ve de çok hızlı bir şekilde şişlenmek..
Murat güce yakın olmanın her zaman faydalı olacağını biliyordu,şimdiye kadar birlikte olduğu tüm erkekler menfaat ummuştu zaten,kamyon şöförü,zamanla karısı ile birlikte olmak istemişti,genç öğrenciler sık sık para istemişti, dıolayısıyla,bu dört duvar arasında kendisin koruyan ve doyuran bir erkeğin olması şanstı.Üniversite hayatına yeni başlayan oğlu ziyaretlerini aksatmazdı,elbette babasının hikayesini tüm detayları ıle bılmıyordu,her seye ragmen babasına destek olmaya çalışmaktaydı,son günlerdeki genel af söylentilerinden söz etti babasına, belki aramıza katılacağın günler yakındır, baba dedi,ümidini kaybetme...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.