- 1709 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
GÜNAYDIN
Hani vardır ya umut edersiniz yeni bir gün yeni bir sabah fakat her sabaha günaydın demek sevdiklerimizi yanımızda görmek çok çok güzel ancak sevdiklerini kayıp eden insanları görünce insanın içi acıyor çok derinden.
Hele bu bir Vatan evladı ise işte o an ipler kopuyor nutkumuz tutuluyor onların annelerini babalarını eşlerini sevdiklerini düşünmek bile istemiyorum kimbilir ne haldedirler diye düşünmüyorum çünkü biliyorum ki perişanlar...içleri kan ağlıyor...
Hani bu bir savaş olsa anlarım şehit düştüler derim ama şimdi bunun adı ne terör öylemi? önceleri dağlardaydı bu kadar kolay değildi asker askerlerimizin canına kıymak şehit düşürmek anaların babaların bağrını yakmak hergün film izler gibi şarkı türkü dinler gibi şahit haberlerini izler ve dinler olduk neden!
Neden diyesim geliyor ve soruyorum kendime şu güzel ülkemde onca insan ağlarken ben yeni doğan güne nasıl günaydınlar diyebilirim...Doğrusu dilim varmıyor yüreğim kan ağlıyorken..Yok mu bunun bir çaresi neden dindirilmiyor bu acı neden kimse bir şeyler yapmıyor şehitlerimiz için bir saatlik tören neye çare neden askerlerimiz ölüyorlar...durdurulsun bu kan bu vahşet bu zulüm askerlerimiz ölmesin Vatanımız yetim kalmasın dileğiyle yinede buruk bir Günaydın Türkiyem Günaydın Güzel yurdumun güzel insanları.
Filiz aktaş