YORUMLAR
Allah Allah !.. Şaşkınım ve hayretteyim efendim !.. Hem de nasıl bir hayrette !..
Bülbüller meclisten ayak çekeli ... Yıllar var ki ; baykuşların mekân tuttuğu , talan olmuş gönül gülistanlarımızda ötmek için , ötelerden gelip de kuru çalımıza konan bülbülün sesiydi sanki bu ...
Oysa ki ... Artık o güzeller ; güzel atlara binip , bu alemden bir bir gittiler sanırdım ...
En güzel neyzenin kudret dudağından üflediği neylerin inleyişini , bir daha hiç duymayız sanırdım ...
Hamdüsenalar !.. Hamdüsenalar !.. Hamdüsenalar olsun !..
Her ne kadar ; ehil sarraflar dükkânlarına kepenk vurup kapatarak , gözlerden ve gönüllerden kaybolduysalar da ... Bu kutlu derdin müptelası olanlara , cevherin kadrini bilenlere ... Cenabı Hak'kın merhameti , lütfu ihsanı hep devam ediyormuş demek ki efendim !..
Mektuplar ... Ah o mektuplar !.. Ağlamayı bilen gözlerden düşen yaşlarla ıslanıp , hamura dönen mektuplar !.. Burcu burcu asalet , letafet , zerafet , nezaket ve ince idrâk kokan ... Yani Aşk ve sevda kokan mektuplar !..
Bir ehli aşkın dediği gibi ...Mektubunuzun sütre gerisinden sanki şöyle diyordu nazenin kaleminiz ...
Daireyiz , hem kudümüz , cismimiz neydir bizim ,
Aşkı sevdadır gıdamız , bağrımız meydir bizim ...
En kalbi tebriklerim ve saygılarımla ...
İbrâhîmî Feyzullah Yalçın
Âfiyetinize, sıhhâtinize duâcıyım.
Kelâm u kaleminizin ellerinden öptüm.
İzzet
İkrâm
Hürmet
balıbey
Gözlerinizden öpüyorum ... Dualarınıza hep muhtaç olduğumu arz ediyor ; en kalbi selam , sevgi ve saygılarımı iletiyorum ...
Esen kalın !..
Tuba Kul
Balıbey, ballı mı demeliyiz yoksa. Siz konuşunca çiçekler özünden feragat eder, arılar aranır.
Hamd sizi tanımakla bana aittir.
Hudutsuz sevgi ve saygılarım içtenliğimle
balıbey
Ne denmeli bilmem ki ah !..
Kuru bir teşekkürüm var ... Kabul buyurun lütfen !..
Çok teşekkürler ediyorum ...
Tuba Kul
Benden de çokça sevgiler, saygılar...
Tuba Kul
Sevgiler, saygılar...
Şimdilerde kalmayan; aidiyet hissini veren, el yazısı okumanın zevkini tattıran sıcacık içten kokusu, rengi herşeyiyle ozel olan ve maalesef eskilerde kaldı denenlerimizden oldu mektup(lar)...
Sevdiğinizin hem kokusunu hem g-özyaşını taşıyan özlendiğinde hani denir ya burnumda tüttü diye işte o vakitler bastırıp göğse koklanılan mektuplar ne de güzeldi... Tıpkı o eskilerde kalan eskiden denilen mektuplar kadar güzeldi kaleminizi okumak.
Hoş geldiniz hoş geldi yazı çok hoştu.
Kutlarım içtenlikle sevgiyle....
Tuba Kul
Mektup elçisini zevale uğratmamış yorum sahibesi. Gördünüz mü bakın hiç eskimemiş! Yâd eden sözlerinizle cilalı.
Değerli Sera, kalbî teşekkürlerimi sunarım
Tuba Kul
Sonsuz Zakir Beyefendi'ye sonsuz saygılarımı sunarım.
Tuba Kul
Teşekkürlerimle Saygıdeğer Canan Korkmaz.
Hoşluklar yakanızı bırakmasın.
Pek hoş buldum.
Sevgilerimle
Nasıl da nefis bir dille yazılmıştı mektup.
Biraz osmanlıca eski Türkçe kelimelerin harmanı sevgiliyi yücelten evla bir mektup olmuş.
Çok beğendim, güne ziyadesiyle yakışandı.
Tebrik ediyor, başarılar diliyorum...
Sevgiler...
Tuba Kul
Bu güzel karşılanış için içtenlikle teşekkürlerimi sunuyorum size. Mektuplar uğrasın kapınıza diliyorum.