- 1150 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
EYLÜL GÜNEŞİ
KAYNAKTAN DERYAYA
LEBİDERYA
EYLÜL GÜNEŞİ
Kadir DURAK
[email protected]
Eylül ayı mevsim dönemecidir.
Bütün dünyadaki insanların birbirlerini en fazla gördükleri aydır.
En çok sohbet edilen ay. İnsanların birbirleriyle en çok selamlaştığı ay eylül ayı….
Hasatın harman edildikten sonra kışa hazırlıkların yapıldığı zaman…
Okulların açıldığı zamandır eylül…
Çocukların okula başladığı aydır eylül…
Hasretlerin başlayıp, son bulduğu dönemdir eylül.
İnsanlar en fazla bu ay içinde birbirlerine selam verip hatır sorarlar.
Okul araç ve gereçleri temin edilir. Çarşı-pazar gezilirken insanlar birbirleriyle selamlaşırlar.
Kış hazırlıkları yapılır.
Okullar öğrencilerine “Hoş geldiniz.” Demeyi bekler.
Gülen yüzler öğrencileri okula ısındırmaya çalışırlar. Okula ısınan bir öğrenci; hem derslerini sever hem de kendisini sever. Bu gerçeği iyi bilen eğitimciler öğrencilere okulu sevdirmek için uğraşırlar.
İlçemizdeki okullarımızın kadroları da; yaz sıcağına aldırış etmeden;
Okulun bahçesini düzenlediler, boyadılar, derslikleri hazırladılar. Atölyeler, derslikler, konferans salonları, laboratuarları, yönetim ve öğretmen odalarını, kantinlerini, servis araçlarının park alanlarını hizmete hazır hale getirdiler.
Zübeyde Hanım Anaokulu;
Ömer Atan bu eğitim kurumunun müdürü… Hüseyin Erdoğan tarafından yapılmakta. Okulun müdürü, müdür yardımcısı, eğitimcileri, diğer çalışanları mükemmel bir birlik oluşturmuşlar ve minikleri ilkokula hazırlamanın heyecanını yaşamaktalar.
Özel Ata İlköğretim Okulu;
Kurumun yönetim kurulu başkanı Mahir bey, koordinatör Emel hanım, Okul müdürü Nejat bey okulun eğitimcileri, çalışanları, öğrencileri ve velileri bir bütünlük oluşturmuşlar. En iyiyi yapabilmek için uğraş veriyorlar. Özel Ata İlköğretim Okulu’nun yurt dışında oldukça fazla ve çok güzel çalışmaları var.
Özel Ata İlköğretim Okulu’nun çok önemli ve çok güzel projeleri var.
Gazi İlköğretim Okulu:
İlçemizde en fazla öğrencisi Gazi İlköğretim Okulu’nda mevcuttur. Okul Müdürü Tamer Karaca okula yeni bir canlılık kazandırmış. Okulun eğitim kadrosu öğrencileri başarıya ulaştırmak için çalışmaktalar. Gayretli, azimli, çalışkan bir eğitim kadrosuna sahip olan okulun fiziki durumu da son derece nezih ve geniş. Başarının temelini birlikte hareket etmek olduğunu çok iyi bilen eğitimciler ilçemizi yurt dışında temsil eden ekipler oluşturmuşlar.
Atatürk İlköğretim Okulu;
Şehir merkezinde olan ve öğrenci sayısı bakımından ikinci sırada yer alan okulun Müdürü Ercan Tuna; çocukluğumuzun olmazsa olmazı olan oyunlarımızın hafızalardan silinmemesi için okulun bahçesini eski o çok güzel oyunlarımıza tahsis etmiş durumda. Okulun öğrencileri ders aralarında oyunlar oynamaktalar. Eğitim kadrosu birliktelik oluşturmuşlar geleceğe nesil yetiştirmek için uğraşmaktalar.
Çalıca İlköğretim Okulu;
Karaçulha Beldemizde bulunan okulun müdürü Ali Yörük… Tecrübeli bir eğitimci olan Alim Yörük; okuluna yeni laboratuar açtı. Öğrencilerle, velilerle ve eğitimcileriyle tam bir bütünlük oluşturularak çalışılan okulda geleceğin huzuru için uğraş verilmekte.
Karagedik İlköğretim Okulu;
Mütevazi bir yer olan yerleşim bölgesinde küçük bir tepenin üzerine konmuş bir bülbül yuvası bu okul. Okulun müdürü Kadir Akkuş yöneticiyle, çalışanıyla, eğitimcisiyle, velisiyle, öğrencisiyle bir yürek olmuş. Tek amacı iyi ve mutlu bir nesil yetiştirmek olan bu değerlerimiz başarmak için yorulmadan çalışmaktalar.
Yunus Nadi İlköğretim Okulu;
Okul Fethiye’nin yüz akı niteliğinde olan okullarımızdan biridir. Okul müdürü Murat Öncü bütün ekibiyle birlikte hareket ederek en iyisini yapmak için uğraş vermekte. Okulun öğrencileri ile öğretmenleri bir bütün oluşturmuşlar. Okulu cazip hale getirmek için yorulmadan çalışmaktalar.
Fethiye Özel İlköğretim Okulu;
Yönetim kurulu başkanı Cemil bey, okul müdürü Ayser Yılmaz ve öğretmenler hep birlikte geleceğe huzurlu, bilgili, çalışkan, atılımcı ve yenilikçi insan yetiştirmek için uğraş veriyorlar. Okulun fiziki yapısı eğitim için son derece uygun.
Yusuf İzzet Gökçe İlköğretim Okulu;
Bu okulun özelliği; bir eğitim gönüllüsü tarafından yapılmasıdır. Fethiye’de kazandığını Fethiye’nin ve ülkemizin geleceğinin teminatı olan gençlerimiz için harcayan Yusuf İzzet Gökçe’nin yaptırmış olduğu okulun müdürü Yunus Akkuş; bütün okul kadrosuyla bir bütün olmuş durumdadır. Okulun öğrencilerini nasıl geleceğe yetiştirebiliriz hususunda en iyisini yapmak için gayret içinde çalışmaktalar.
Okulun konferans salonu bu yıl faaliyete geçti.
Alaçat Şehit Er Adem Şimşek İlköğretim Okulu;
Turan Ersoy okul müdürü. Burada köyün geleceğinden, ülke geleceğine kadar en iyi insan yetiştirme gayreti veren okul müdürü ve eğitimciler mevcut. Bir yürek olmuşlar. Bir yüksünme, yorulma söz konusu değil.
Köy insanı okullarını sevmekteler ve evlatlarının yetişmesi için gayret eden eğitimcilerine kıymet vermekteler.
Ticaret Turizm ve Otelcilik Anadolu Lisesi;
Sedat Dostabakan ile eğitimciler bir yandan yüksek okullar için, diğer yandan hayata atıldıklarında zorluklar yaşamaması için nesil yetiştirmekteler.
Burada çok yönlü bir eğitim verilmekte. Uygulama oteli bu otelde, okulun bir de lokantası var. Her görevli kendi işini en iyi yapma çabasında…
Mehmet Erdoğan Anadolu Lisesi;
Bu okulumuz bir hayırsever tarafından yapılarak Milli Eğitim’e bağışlandı. Akif Alaşan bu okulun müdürü. Okul müdürü bütün zamanını okul için ayırmakta. Eğitimcilerin tamamı kendi alanlarında en iyisini icra etmek için uğraş vermekteler. Öğrencilerle bir bütünlük oluşturmuşlar. Öğrenci velileri okulun daha iyi fiziki yapıya sahip olması için birlikte çalışmaktalar. 23 Nisan 2012 Tarihinde TBMM’nde Muğla ilimizi bu okulun öğrencisi temsil etmişti.
Ömer Özyer Anadolu Öğretmen Lisesi;
Bu okulumuz da bir hayırseverimizin babası anısına yaptırdığı ve Milli Eğitim’ bağışladığı okullarımızdandır. Mehmet Uçar bu okulun müdürü… Okulun bütün kadrosu ile birlikte okulunun öğrencilerini hayata hazırlamak için gayret etmekte. Bütün eğitimciler kendilerine verilen vazifeyi ifa etmek için gayret etmekteler.
Fethiye Anadolu Lisesi
Faruk Kaya bu okulun müdürü. Okul için; öğretmenlerle, velilerle, öğrencilerle bir bütün olarak çalışıp gayret etmekte. Bütün amaçları geleceğe huzurlu nesil yetiştirmek olan eğitimciler yorulma mefhumunu unutmuşlar.
Bütün okullarımızın yöneticileri ve eğitimcileri bir bütünlük arz etmekteler.
Bütün okullarımızın eğitimcilerini yürekten kutluyorum.
Dersanelerimizde de hayata hazırlık çalışmaları yapılmakta. Dersanelaerde çalışan eğitimcilerimizi ve diğer kadrolarımızı da tebrik ediyorum. Onlar da ağır bir vazife üstlenmiş durumdalar.
Fethiye’nin yorulmayan bir lokomotifi var…
Çalışkan, yorulmayı unutmuş, dinlenmeyi ertelemiş bir lokomotif. Eskimeyen yüz, açık ifadeli söz, temiz bir öz ile Fethiye için çalışan bir lokomotif.
O belediye başkanı seçildikten sonra Fethiye’nin çehresi değişti. Fethiye’yle bütünleşti.
Okullar çağırmadan gitti. Ne noksan ise mümkün olanı ikame etti. Okullara kolaylıklar sağladı.
Şimdi bir de okul yapılmasını sağladı.
Okullara imkân sağlayan, öğrencilere burs veren, velilerle dertleşen, Fethiye’nin güzelleşmesi için gayret eden bir değerimiz.
Behçet Saatcı bu sene Fethiye’de olmayan bir faydalı çalışma daha yaptı.
Fethiye Belediye Başkanı Behçet Saatcı sayesinde Fen Lisesi’ne kavuştu.
Hoş geldin Fethiye Fen Lisesi
Hoş gelsin Gülşen Gökçe Kız Meslek Lisesi
Hoş geldin 2012 – 2013 Eğitim Öğretim Dönemi…
BU ÇALIŞMALARIN MÜKAFATI OLARAK;
ALLAH HUZURLU BİR GELECEK NASİP ETSİN.
KADİR DURAK
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.