Paranoyak Beyinli Paranoyak Bir Beyim
Gitmesine izin vermeliyim çoğu şeyin. İstemesem de gidecek olanlara pek fazla diyecek bir şeyim yok. Olmamalı da. Bir kaç nefes sonra toprağın altında yanımızda yer alanlar da almayanlar da olmayacaklar. Tek başımıza gömülür, asıl o zaman terkediliriz. Hem de en büyük terkedilişimizi yaşarız. Bir insandan ziyade hiç kimse olmayacak herkes güzel günlerdi deyip arkasını dönecek ve yaşadıkları sürece asla yalnız kalmayacakları yerlere dönecekler.
Hal bu iken veda sahnelerinin en sevdiğim yanları da yapmacık sözlerdir. Örneğin ’sonra görüşürüz’, ’tekar görüşmek üzere’, ’seni özleyeceğim’, vs... Herkesin birbirini aptal yerine oyduğu saçma ve sıkıcı anlar...Ne kadar içten ve samimi olabilir ki? Bütün aptallıklarıyla veda ederler ve geride kalanları salak yerine koyarlar. Salak yerine koyulanın da bunu anlamayacak kadar beyni çalışmıyor olacak ki dönüşünün yoluna diker gözlerini gidenin.
Herkes her yerde mutlu olabilir. Çünkü ölene kadar, nefes alıp verdiği sürece insan yalnız değildir. Tipik kuruntular alır düşünceleri varlık içinde yalnızlık başlar. Bir de şöyle derler ’’sen yokken herkesin içinde yalnızm’’... Hayatımda duyduğum en saçma söz ve yalan. ’’ Aaaooow öyle mi demek herkesin içindesin ben yokken. Siktir git. ’’ derim geçerim. Sen mutluluğu herkesin içinde aradıysan bir de herkesin yataklarını dene bence. Kesin bulursun. Neymiş efendim ’’onca ten kokladım hiçbiri senin teninin kokusu gibi değil’’ mişmişmiş... Bu ne be! Bu şu demek yani sen yokken ben herkesle yattım yattım yattım ondan ona ondan ona dolaştım kaşarlık yaptım yaptım ama senin kokunu bulamadım. Be gerizekalı söleseydin madem kokumu aradığını ben gelirdim zaten.
İçinde orospuluğu dağları aşmış sözde aşıklar(erkek/kadın) böle bi söz uydurmuşlar. Kız bunu sölediğinde erkek bunu duyduğunda vayyyy beeee özlemiş beni der. Gerzek insanın hali başka tabi. O kızın kokusunu şimdi kaç kişi özlüyor farkında değil. Hala daha aşk meşk ayaklarında.
Aşk sende kalmış, meşk başkalarının yataklarında koçum.
Kendine iyi bak.
Bahattin BERKDİNÇ