- 2115 Okunma
- 6 Yorum
- 0 Beğeni
Merhaba Dostlar....
Merhaba dostlar,
4 yıl 5 ay 6 saat 24 dakika 8 sn den beri, ki saniye işliyor bu arada, bu sitenin üyesiyim. Sizin ne kadar oldu, siteye üye olalı? Ooo, çok yeniymişsiniz. Demek ki, bu yüzden tanımıyorum, sizi. Önemli değil, tanışırız.
Şöyle bir ana sayfaya bakıyorum: Ortalama; 60 şiir, 60 düz yazı paylaşılmış.
Aktif olduğum zamanlarda, yönetim ile, en büyük problemimizdi: Yazımı, paylaşamıyorum. Şiirim, ana sayfadan düşmeden, bir diğer imi paylaşamıyorum… Hey gidi günler, hey! Öyle bir telaştı, hepimizde. Kelimeler savrulurdu, birbiri ardınca. Cümleler; yakalamakta zorlanırlardı, birbirlerini. Düşünceler; rakiptiler, birbirlerine.
Ne mi oldu?
Oldu, birşeyler…
Sonbahar geldi, diyelim…
Yapraklar gibi, savruldular…
Dört bir yana, dağıldılar…
Kimileri;ezildiler, ayaklar altında…
Kimileri; gittiler, ezilmemek için; ezmelerine dayanamadıkları, ezilmeyi hak etmedikleri, ayakların altında…
4 silahşördüler… Dördü de birbirinden cengaverdiler.
Savruldular, dört bir yana…
Sonbahar, geçti…
Kış geldi, dayandı kapıya.
Soğuk rüzgarlar esti.
Dondu, duygular.
Dondu, dostluklar.
Acıdı, yürekler.
Sustu, kalemler.
Sessizlik çöktü, dört bir yana.
Sustu, kahkahalar.
Öldüler…
Dirilmemek üzere…
Arafta kaldı, duygular…
Arafta kaldı, silahşörler…
Ne gidebildiler…
Ne de dönebildiler…
Kimse, tam olarak, bilemedi; ne olduğunu…
Bilenler, sustular…
Bilenler; bilmeyenlere, söylemediler…
Söyleyemediler…
Şşşiişşşşttttt dedi, rüzgar; sessiz ol…
Bir gün, durulacağım…
Akıtacağım, deli suskunluğumun zehirini…
Göreceğim, gerçeğin yüzünü…
O gün kurtulacağım, Araf’ın dayanılmaz sancısından…
Olduğum yere döneceğim…
Ben, döndüm…
4 silahşörün; isimsizi…
5. üyesi…
Diğerleri de dönecekler…
Onlar, kendilerini biliyorlar…
…
SESİMİ DUYAN VAR MI?
Eser Akpınar
15.09.2012
İzmir
YORUMLAR
Eski dostluklar elbet bitmez... Bitmemeli. Çok fırtınalar olabilir. Liman sağlamsa yıkılmaz.
Edebiyat adına, dostluklar adına güzel paylaşımlar gerekiyor.
Yazıda 4 silahşörler ibaresi var. Ben o zamanlar sadece yazımı yazar, yorumumu yapar çıkardım; tıpkı şimdiki gibi. Tabi bilemiyorum silahşörleri.
Yeniden en güzel dostlukların oluşması umuduyla...
Saygılar, selamlar...
Eser Akpınar
Eski dostluklar, yeniden oluşmazlar. Ya devam ediyorlardır, ya da bitmişlerdir...
Saygılar, Turgay Bey...
hoşgeldin sefalar getirdin ""annem derdiki küsseniz eğer yazman kuruyuncaya kadar olsun" ...ki gönül kırgınlığı zamanın elinde iyileşiyor...gerek şiir gerek se düz yazıda aradığım kalemsin çok memnun oldum sevgilerimle..
Eser Akpınar
Teşekkür ediyorum. Sevgilerimle.
Hoş geldin canım arkadaşım. Seni gördüğüme sevindim. Yazılarını sabırsızlıkla bekliyorum. Bak yavaş yavaş toplaşıyoruz ne güzel. Çok mutluyum.
Eser Akpınar
Eser Akpınar
Eser Akpınar
Hoş geldin arkadaşım, sizi görünce inanın çok sevindim.
Turgay beyin sayfasında sizi aktif görünce, bir yitiğimi bulmuş gibiyim.Çok uzun süreli olmasa da bir iki günde bir dolaşıyorum sayfalarda, yeni kalemlerle tanışıyoruz.
Eski arkadaşlar yine de özlettirince kendini, görüşünce çok mutlu oluyor insan.
Arkadaşım iyi ki geldiniz, selam ve sevgiler.