YAŞAM BOYU SPOR-LALEY YAYLASI VE DİŞ FIRÇASI
Yurdum insanına zor gelen iki şey vardır.Diş fırçalamak ve spor yapmak..Bunları hep ötekileştirerek yaşar gider.Oysa temizlik imandan gelir..Sağlam kafa ,sağlam vücutta bulunur.Her yaz Mehmet Öz gelir,bir yığın tavsiyede bulunur vs....Okur.Ama iflah olmaz yine de..Bir de okumasını sevmeyiz biz.Kitabı geçin,gazete tirajımızı karşılaştırın,sağlam bir ülkeyle..Bu böyle..Bunu eleştirecektim bugün,ama şu an düşündüm ki,ben de mi okumasam acaba!!Daha mutlu bir insan olmak adına..(Şimdi baktınız başlığa Laley yaylası..Ne alaka!!Konuyu evirdim çevirdim de,getirdim mi oraya:)) Hergün -söylemesi ayıp 3-5 gazete alırım ben.Okurum da.-.Baktım bir haber.Teröristler laley yaylasında cenaze devir teslim töreni yapmışlar..Olur..Neden olmasın ki..Daha önce de,taziye adına -aman birileri rahatsız olmasın diye,sorun yaratmasın diye-bayrakları indirmedik mi terörist cenazeleri gelirken....şaşıracak ne var bunda!!Ki;,1.sayfadan veriyorsunuz bu haberi..Şimdi farklı bir coğrafyadaki farklı bir insanla empati kurmaya kalksam,belki ben de derim ki,ölen insan..Lakin sübjektif bir değer olur hissettiğim.Şimdi devletlerin kurulma amacı nedir.Böyle sübjektif,sübjektif düşünen insanları ortak , objektif bir paydada buluşturmak...İşte bu yüzden,bakıyorum birileri tören yapıyor,birileri devlet özür dilesin diyor..Ben de diyorum ki,İki ters bir yüz haraşo örgü mü başlasam acaba!!!
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.