- 799 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
NE MUTLU SANA BACIM
Yaradan’ın hikmetinden sual olunmaz elbet.
Canların canı annem; “Rabbimin işine karışılmaz. Bunlar kıldan ince kılıçtan keskin konular. İçinden çıkamazsın. Bir de günaha girersin üstelik” derdi Yaradan’a ara sıra sitem ettiğimde…
***
Serap Akıncıoğlu. İzmir doğumlu. Lise öğreniminden sonra iki yıl tiyatro eğitimi ve sonra çeşitli oyunlarda rol almış.
Fotomodellik yaptığı sırada Türkiye Yüz Güzeli seçilmiş. Ve nasl olmuşsa olmuş her şeyi ardında bırakıp dine yönelmiş.
İşte asıl şöhret kapıları o zaman açılmış. Hem bu dünyanın hem öteki alemin sonsuz nimetleri içinde buluvermiş kendini.
10 Eylül 2012 tarihli Sabah Gazetesinde Sinan Özdencik’le yaptığı tam sayfa ve bol resimli röportajından bir resim ve bir paragraf aktarıyorum. Rabbimin kime ne zaman nasıl nerede ve ne için bazı maddi ve manevi hayır kapılarını açacağının bilinmeyeceğini bilmeleri için.
***
“İslam’a uygun bir hayat tarzını seçtikten sonra Allah üzerimdeki nimetlerini çok fazla artırdı. Ben Allah’a yöneldikten sonra zenginlik, mal, mülk, makam gibi dünya nimetlerini hiçbir şekilde amaç edinmedim, ama Allah hem maddi hem de manevi olarak bana geniş imkanlar verdi. Evin de, arabanın da, kıyafetlerin de en güzellerini bana lütfetti. Cenneti andıran çok güzel bir evde yaşıyorum. Doğayı, bahçeyle ilgilenmeyi çok sevdiğim için çok güzel bir meyve bahçem, köpeklerim ve kedilerim var. Öte yandan günlerim İslam yolunda, hep hizmetle geçiyor.”
YORUMLAR
Allah iyiliğin de kötülüğün de karşılığını bu dünyada vermez diye biliyorum. Bence burada bir yanlışlık bar bir kere. "Ben dine yöneldim ve maddiyata boğuldum," diye bir şey olamaz.
Tabi ki insanları iyiye yönlendirmek adına bir röportaj diyebiliriz. Ancak maddi açıdan bolluğa ulaşmak adına değil de maneviyat için olmalıdır.
Saygılar...
TÜLİN ÖZTUNÇ
Esenlikler dilerim.
99'luk tesbih tarih oldu herkesin elinde bir elektronik numaratör adına zikir diyorlar....Muhakkak bellisayıda sayacaklar...Rakamların ardında huzur arıyorlar...dili ile değil yüreği ile bir şehadet getirene ne mutlu....Ve kedi köpekten ziyade eş,dost,akraba ve komşularının derdi ile tasası ile telaşlananlara ne mutlu....
TÜLİN ÖZTUNÇ
benim dünyamda.
Esenlikler dilerim.
Dilerim bu bayanın yaşadıkları gerçektir.
Zira dîn üzere siyaset yapan bu iktidar döneminde birçok yeni iş adamı ve müteahhit türedi çünkü kendilerine yakın duranları ihyâ ettiler.
Ve yine bu dönemde iş kapabilmek için bir çok sanatçı ve manken umre yarışına girdiler ve bu fotomodellerin çoğu tesettür defilelerine çıkarak büyük paralar kazandılar.
Hatta devri kapanmış ve unutulmuş bir erkek manlenimiz birden bire hacı oluverdi çıkmadığı tv kalmadı.
Bu bayanında tam sayfa ve bol fotoğraflı röportajı acaba reklam mı dedirttirdi bana, dilerim değildir ve dilerim gerçekten ihlaslı bir insan olmuştur.
Elbette Allah samîmiyetle ibâdet ve dua eden kullarından rahmet ve bereketini esirgemez ama amellerimiz çıkar için değil, Allah için olmalıdır.
Allah cümlemizi Salih kullarından eylesin.
Selam ve sevgimle.
TÜLİN ÖZTUNÇ
Esenlikler dilerim.
TÜLİN ÖZTUNÇ
VERSAJE dünyanın en ünlü giyim makasıymış...
Sevgilerimle.
AYSE 09
sevgiler benden