Unutacağım Seni Dünya
Bahtsız Güzel Ördeğim insan müsveddelerinin çirkin yüzünden sende mi nasibini aldın? Yeryüzünde insandan daha zalim daha hain daha çirkin olabilen başka bir canlı arasak bulabilir miyiz?
Yeryüzünün en aşağılık en adi sapıklarından henüz bebeleri dahi tam olarak koruyamışken hayvanlara tecavüz işkencesi furyasına bir yeni üye daha eklendi. Bir Ördek! Sadist pis nefis için işkence için masum küçük bir canlı daha...
Kediyi pişirip yemek için canlı canlı kaynayan su dolu tencere içine daldıran insanoğlundan (Çin’de) daha başka ne zalimlikler duyacağız acaba?
En değerli masum varlıklarımızı denetimsiz televizyonların, bilgisayarların, yazılı basının gizli sapık porno yayınların bombardımanına teslim ettikten sonra ve de beyinleri uyuşturan körelten zalimleştiren alkol, tiner, bali gibi yapıştırıcı koklama, esrar gibi çeşitli uyuşturuculardan koruyamadıktan sonra bu gibi haberlerin artma olasılığıda daha fazla.
Yeri geldikçe Herşeye rağmen hayat güzel yaşamak güzel diyoruz; Diyoruz da Dünya’da ki bunca, kan, kin, nefret, sömürü dolu zulümleri bunca çirkinlikleri bunca acıları nasıl kafalarımızın içinden nasıl söküp atabileceğiz?
Tüm, iyiye doğru, güzele doğru, sevgi barış dolu, daha güzel, yepyeni bir Dünya çabalarına ve içimizde yeşeren umutlara ragmen şunu anlıyorum ki Dünya hiç bir zaman uzun süre yaşanılacak bir yer değil!
İyi ki sadece geçerken şöyle bir uğramışız... Ya ebediyete kadar sürgün yerimiz olsaydı... Bundan sonra ki yolumuzu belirleyebileceğimiz ilk ve son tercihimizi yapabileceğimiz sadece bir DURAK!
Seni sevmiyorum!
Oysa insanların dünyası tertemiz cennet gibi olmalıydı!
Kendi ellerimizle kırdık döktük yaktık yıktık.
Gelsin be Kıyamet!
Unutacağım seni Dünya!
Hatice C.
YORUMLAR
İnsandan daha gaddar bir canlı yok...Yine insandan Allaha yakın bir melek yok..Ancak fani dünyada öyle insanlar var ki şaşırtıyor,yagırgatıyor dudak ıssırtıyor..Zalimlik gaddarlık onun için sadece günlük yaşam....Dünyadan gidince sanırım bir daha geri dönmez insanoğlu...Tebrik ederim.
yüreğinize sağlık üzüm karası kardeşim...
Yazdıklarınıza katılmamak mümkün değil.Dünyayı yaşanmaz hale getiren insanoğlu.Yine de sizin gibi iyi ve dürüst insanlar var.Bu pislikleri gören,zulme karşı mücadele eden....İşte bu yüzden takdir ediyorum sizi...Zaten bunları yapan insan değil...Biz " insanlar " için yaşamalıyız....
Tebrikler...Selamlarımla...