- 5210 Okunma
- 5 Yorum
- 0 Beğeni
BENİM AŞKIM
Saçları ipek gibi edalı havalı güzeller güzeli bir melektir. Benim sevgilim derdi. Yakışıklı adam. Sevdiğine şarkılar şiirler yazardı. Her fırsatta sevdasını anlatır gözlerinin içine bakardı. Doyamazdı kıyım, kıyım erirdi. Aşkından.
Ben canımı deliler gibi seviyorum. Benim aşk perim diye seslenirdi.
. Genç adam. Birde bu sevgisine sadakatli olursa. Dünya bir cennettir âşıklar için. Huylu Huyundan vaz gecermi?
Bir gün yok olduğunda anlacak, avuçlarına aldığı kurumuş gül yapraklarını. Aşkına olan Sevdasını dökecek sözlere yazacak kırmızı yapraklara. Cevabını alamadığı zaman Damlayacak gözlerinden sağanak yağmur gibi yaşlar. Akan yaşlar hesap soracak… Senden. Verecek sözlerin düğüm olacak boğazına. O zaman anlayacak gerçeğin iç yüzünü son pişmanlık fayda etmeyecek.
Canım aşkım oysaki ben seni ne çok seviyorum. Gözlerine baktıkça için eriyor, Cemalim de güller acıyor, yüreğim ısınıyor. Senin varlığını sevdim arada mesafeler Olsa ’da hislerin hislerime karıştı. Uykularım uykularına bölündü. Güneşin ışıkları değdi. Aşkımıza.
Sevgiden coşan şelale gibi akan kalbinin sıcaklığı, yanar dağ misali dağ gülüne Yangın’ını Sevdim. Aşkım… İnan ki sen beni sevdiğinden daha çok ben seni seviyorum bitanem.
Haykırmıştın aşkını dağlar, kuşlar herkes duyurmuştu. Sevdanı. Şimdi nazlı sevdama Ben aşkı ilan ediyorum. Duy sesimi.. Üzme beni aşkta gurur olmaz yalvarıyorum.
Her gece Senin için bir yıldız topluyorum kırmızı güle sarıyorum. Yüreğimle birlikte. Saklıyorum.
Geldiğinde gümüş tepsi ile can suyum sana sunacağım. Günleri ayları ben geri saymaya Başladım bir an önce hasretimiz bitsin özlemlerimiz sona ersin. Uzat gülüne elini bırakma Ellerimi. Bitanem seni seni çok seviyorum.
GÜLŞEN SARIOLĞLU 13.9.2012
YORUMLAR
Bu kadar içten yazılan bir söyleyişi bana yazılanı görmedim.Özlem duyar her yürek kendisine böyle bir istemi...Bu anlayışta yaşamak ne güzeldir.Resimin görüntüsü ruha başka bir istem veriyor....
Sevgim sevgin olsun can dostum...Sevgi ve selamlarımla...