KİM NİYE ÖZÜR DİLESİN Kİ!!
İnsan üzülüyor tabii,bir gemi dolusu insanın ölümüne.Bu da en insani olgu ve olması gereken de bu bence.Ne ki;Struma gemisine 769 museviyi koyan Türkiye’mi?Savaş koşullarında ekmek vesikaya bağlanmışken yani vatandaş ekmeği gıdım gıdım yerken,çayı kuru üzümle içerken,ne mutlu ki gemidekilere ekmek yardımı yapılabilmiş.İşte Türk olmanın farkı.Şimdi,Gayet insani bir nedenle yardım için giden Mavi Marmara da 9 sivilin ölümü için ses seda çıkarmayan birileri demiş ki,Türkiye özür dilesin.Neden dilesin..
YORUMLAR
GELEN ELEŞTİRİLERE İSTİNADEN:Arkadaş!!O savaş koşullarında yeni bir Sevr oldu bittisiyle karşılaşmamak adına,Girmediğimiz bir savaşta ayranımız yokken içmeye,herhalde tahterevana çıkacak halimiz yoktu.Ki İsrail lobisi, zamanında bizi çok desteklemiştir ABD de rum lobisine vs. karşı.Niye??İyice bakarsanız,bir çok kişi o dönemde Türkiye üzerinden kaçabildi bir yerlere.Ya da Türkiye'de kaldı bir dönem.Üniversitelerde falan da görev aldı..Diyeceğim şu.Adamları gemiye bindirenin suçu yok.Gemiyi batıran Rusya'nın suçu yok.Türkiye'mi günah keçisi??Dediğin hocanın hikayesi sanki:Hırsızın hiç suçu yok öyle mi!!Zamanında İsrail bölgede rahat etsin diye komşularına suyu bile pazarlık konusu etmiş bir milletiz biz.Hukukta bir şeyi yapmak kadar yapmamak da suç unsurudur ama,büyük tabloya bakarsanız bir İngiltere'nin yaptığı kadarını da yapmamışız.Adamlara kimse bir şey demiyor.Tarih bu tarihe kadar sükut ediyor.Ayrıca;Kitap yazmak için birileri neden bu güne kadar beklemiş acaba!!
rezzan27 tarafından 9/14/2012 9:54:30 AM zamanında düzenlenmiştir.
Struma'dakilerin karaya çıkmasına engel olan Türkiye (Bir anlamda onların hala gemide olma sorumluluğu Türkiye'ye ait).
Motorları bozuk gemiyi ve içindekileri Karadeniz'de dalgalara terkeden de Türkiye.
Bu mudur Türk olmanın farkı? Insanları ölümlerine gönderip Biz bindirmekdik ya mı demektir? Yoksa verilen kumanyanın hesabını yapmak mı?
18,143,000 kişiyi beslerken 769 kişinin yediğinin hesabını mı yapıyoruz? Yapalım, bakalım ne çıkıyor?
Savaş koşullarında kişilerin 1,500 kalorilik bir diyetleri olduğunu varsayarsanız bu 769 kişi yedikleri, sokaktaki insanın günde 0.06 kalori (6 kalori değil, onun yüzde biri) az beslenmesine sebep olmuş.
Az fedakarlık yapmamışız yahudiler için.