- 849 Okunma
- 5 Yorum
- 0 Beğeni
YORUMLAR
Dünyada insanlığın yaradılışı ile başlayan bu zulmetler zinciri
nice kavimleri helak etmiştir.Hani AD kavmi; zenginliğin,refahın doruklarına ulaşmışlar.Ama zalimlikle sonlarını ılık bir rüzgar getirmiştir.Hani SEMUD kavmi ;
Güçlü,kuvvetli ve çok uzun boylu insanlar güçlerinin zirvesine çıkmışlar. Ama zalimlikle, sonlarını (ZİLZAL) Zelzele
getirmiştir. 21 asrın zalimlerinin sonları da böyle olur inşallah. Öğretmenimin yazısı çok güzel olmuş,GÜZEL Yazılarınızı her zaman bekliyoruz.Saygılarımla
Kimimiz ideolojik amaç diye neyin peşinde koştuğunu bilmeden maşa diye ateşe atılırken kimimiz akıllı ama suya sabuna dokunmadan kendi çapında yaşayıp gidiyor,deliler yol alırken...
Kimimiz sadece ve gerçekten sade bir hayatın rüzgarında geçim savaşına yenik düşüyor henüz stratejik savaşın ne olduğunu bile anlayamadan...
CEM KARACANIN BİNDİK BİR ALAMETE GİDEYOZ KIYAMETE ŞARKISINI ÇAĞRIŞTIRDI İSİM OLARAK AMA GÜZEL BİR RESİM ÇEKMİŞ VE KELİMELERE OTURTMUŞSUNUZ RESMİ KUTLUYORUM SAYGI VE SELAMLARIMLA
NE KADAR ZIT DEĞİL Mİ AYNI ANIN İÇİNE SIKIŞMIŞ MİLYONLARCA ZITLIK.
BEN YAZI YAZARKEN SEN UYUYORSUN.
YA DA ŞUAN BEN GÜLERKEN BİR BAŞKASI AĞLIYOR.
BEN DOĞARKEN AYNI ANDAN ÖLENLER VAR.
BEN AŞIK OLDUĞUM ANDA AYRILAN BİR SÜRÜ SEVGİLİ VAR.
VE HEPSİ AYNI ANIN KARESİNDE GERÇEKLEŞİYOR.
SANA KIZARKEN BEN RAHATLIYORUM SEN AĞLIYORSUN.
HAYATIMIZ DÖNMÜŞ PAPARAZZİYE, BİZLER KAZANMAYA ÇALIŞIR OLDUK REYTİNGLER.
HAKKATEN DE DÜNYA DÜNYA OLALI BİNDİ BİR ALAMET GİDİYOR...
Bazen düşünüyorum da, en iyisi deli olmak galiba bu zamanda, diyorum kendi kendime...
Deli olsam keşke,gelip alıp götürseler beni... Bir hastahanede mutlu ve mesut yaşayıp gitsem... Akıllıların arasında yaşamak gerçekten çok zor... Tabi insanların artık ne kadar akıllı oldukları da tartışılır...
Ellerinize sağlık...
Dünya`nın bir yanında insanlar bağımsızlığını kazanırken,cumhuriyetleri,demokrasileri özlemle beklerken, diğer bir yanında kazanılmış demokrasileri,bağımsızlıkları yitirme çabası gösteriliyor bilinmez sebepler eşliğinde...
AMA BİZ...AMA BİZLER....NE OLURSA OLSUN KANLA, ZAFERLE KAZANILMIŞ ÜLKEMİZİN DEMOKRASİ VE CUMHURİYETİNE ŞİMDİYE KADAR OLDUĞU GİBİ BUNDAN SONRA DA SAHİP ÇIKACAĞIZ...
Duyarlı kalem ve yürekten çıkan yazı.
Kutladım
Sevgiyle..