Küçücük kalbim
Berbat bir hayat hikayesi benimki yalanlarla dolanlarla ve iğrençliklerle dolu
Mahvolmuş bir hayat benim kisi
Nefes alamamak nedir bilir misin ?
Hani için daralır iç çekersin ya bazen iç çekememek gibi bir şey..
Ağlayamamak nedir peki onu bilir misin?
Bir şeye üzülürsün ama gözlerinden yaş gelmez
Çığlık ata ata, hıçkıra hıçkıra ağlamak istersin ya bazen
..Ama susarsın için ağlar yüzün gülerken..!
Bazen çok güvenirsin ya birine onunla büyürsün ,olgunlaşır,yeşerirsin küçücük bir fidanken
Topraktan çıkardığında kafanı ilk zamanları görmezden gelirsin bazı solucanları ,
Hoşgörüyle aldırış etmeden yaşarsın yaşarsın ama unutma küçük Fidanım
Sen onları görmezden gelirken onlar senin minicik kalbini bitirirler
Bunu da asla unutma hayatta kendinden başka kimseye güvenme !
Güvendiğin dağlara karlar yağabilir.
Asla ağlama gönlüm bırak sende kalsın hüznüm..gittiği yere kadar ayaklarım artık beni taşımaz hale gelene kadar sakla bütün acılarımızı..
Kimselere söyleme sakın içimden ağladığımı o bizim küçük sırrımız.
Bir gün durduğun zaman minik kalbim,çok masum ol istiyorum bırak biz şerefimizle yaşayalım be kalbim en azından bu gece böyle olsun yarına kim öle kim kala..
Artık sadece yaşamış olmak için yaşamak düşer bize Hayatım mahvolmuş herkes çekip gitmiş hasret kol geziyor şimdi yüreğimde Minik kalbim daha çok kısa zamandır varsın ama aslında o kadar büyük ve olgunsun ki seninle gurur duyuyorum !
Her şeye dayandın keşke gerçekten benim yerime sen yaşasaydın çünkü ben senin gibi dayanıklı değilim.
Gidiyorum artık minik kalbim senide yanımda götürüp..Çok mutluyum neden biliyor musun?
Çünkü kimin ne olduğunu ne kadar iyi ne kadar kötü olduğunu öğreniyorum dediğim doğru ben daha büyümedim küçüğüm bu küçük yüreğim bu kadar büyük yalanları kaldıramıyor ve hala üzülüp affeden masum bir kız olarak varım bu dünyada gideceğime seviniyorum aslında çünkü daha çok küçüğüm ve bir o kadarda masum..
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.