özetle hayatım 1
1987 yılı 14 kasım çarşamba saat 23:44 hastanede bu illet dünyaya gözlerimi açtım.yoklukla büyüdüm başkalarının kıyafetiyle gücenmedim hiç eger anamın babmın durumu olsaydı almazlarmıydı.benden 4 yaş büyük abim vardı çok kavga ederdik yinede kopamzdık birbirmzden.babam amerikan şirketinde tank boyacısı anacım ev hanımı.babam çok hovardaymış aldığı gün maaşını pavyonda yer gelirmiş annem ise başkalarına el işi yaparak ewi geçindirrmş.8 yaşna geldiğimde abimle okulda eve dönüyorduk bütün mahalle annemi sakinleştiriyordu korktum babama bişeymi oldu diye kapının önünde kırmızı ford arabamızın parçalanmış halini gördüm.hiç bişey bilmeden ağlıyordum.öğrendim ki babam alkollü iken iki kız çocuğuna çarpmış hastanede yatıyorlarmış.benimle yaşıt olan iki kuzenmiş bunlar bakkala giderken babamın çarpmasıyla havaya fırlamış ikiside sonra dava açtılar ve babam cezaevine gitti babam yatıp çıktı ama o kızlar sakat kaldılar.o kızlardan biri bende olabilirdim.
babam cezaevinin demir parmaklarının arkasına geçti geride ise bizi bıraktı çocuk olduğum için bilmiyordum babamın görüşlerine gittiğimde demir parmaklıklardan babamı öpüyrdum oranın bir işyeri olduğunu söylüyorlardı çocukça işte.evimiz 1+1di yan taratada amcamlar oturuyorlardı kuzenim vardı benmle yaşıt olan güleser o da çocuktu ve kıskandrmalar oluyodu.hiç unutmam gülesere bisiklet almışlar o gün bizde babamın görüşüne gittik babama dedimki bana bisiklet al burda çalışıyosun sana para vermiyorlarmı?boynunu eğdi babcım konuşmadı hiç.
annem ışıkları kapatıp perdeyi açıp seccade işlerdi çeyizlere abim de okuldan gelip boyacı sandığını alıp çıkardı.yine bir gün gülesere bayramlık almışlar nasıl ağlıyorum bnde istiyorum diye annecim güzel bi dövdü tabi beni :) paramız yok diye.amcam ağlama sesimi duyunca anneme neden ağlıyor fatoş demiş o da bayramlık istio demiş amcam elimden tutup mahallenin tuhafiyesine gtürüp almış.nasıl mutluydum :)) bayramda babmız yoktu boynumuz büküktü evimizin ara sokaklarından anne baba çocuklar bayramlaşmak için geziyorlardı anne babam ne zaman gelcek dedim göğsüne yatırıp ağladı :((
devamıııııııııııı gelecek
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.