- 744 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
SAZLIKTAKİ MALİKHANE
KAYNAKTAN DERYAYA
LEBİDERYA
SAZLIKTAKİ MALİKHANE
KADİR DURAK
12 Eylül 2012 Tarihinde Fethiye Patlangıç Mahallesinde Birol YILMAZ adlı şahsın evi içindeki eşyalarla birlikte yanıyor kül oluyor.
Birol YILMAZ Sanayii yanındaki kanalın karşısındaki sazlık alana bir yatak seriyor. Oraya taşınıyor (!)....
Bu yazıyı okuyan ve Fethiye’de ikamet eden kişiler eğer zemin ve zaman bulursa anılan yere gidip bakabilirler.
İki laf edip geçmiş olsun dileğinde bulundum.
Hislendi, duygulandı ve sonunda ağladı...
İnsan başına olumlu ve olumsuz durumlara gelebiliyor.
Sıcaklar yakıcı orası sazlık yılan olma ihtimali çok yüksek. Yılan çarparsa sakat eder, zehir verirse öldürür. Ölüm ne soğuk değil mi?
Her nefsin tadacağı bir aş.
Ancak kendini vazgeçilmez olarak addedenler ölmeyecek gibi sarılmışlar dünyaya....
Her gün hava kararmasını bekleyip de; bilmem hangi barlarda parayı havaya savuranlar Birol YILMAZ’ın malikanesine(!) uğramasınlar.
İnsanlığın tabana vurduğu, yalakalığın geçerli meslek olduğu, riyakârlığın prim yaptığı bir dönemdeyiz.
Bu kadar olumsuzluklara rağmen millet olma özelliği ve güzelliğinin olmazsa olmazı olan İMECE zayi olunca duygular ve hisler de törpülenmiş oluyor.
Geçen günlerin birinde dört sene evvel yayınladığım bir yazıyı yeniden yayınladım...
"SEN UTANMA ŞEHİT KIZI"
Değişen bir durum söz konusu değil.
Yazı 290 bin adrese ulaşıyor ve sadece bir tek insan konuyla alakadar oluyor ise:
DAHA DÜN YOLCU ETTİĞİMİZ BURAK ERDİ BİLE UNUTULMADI MI?
Birisinin evi yanmış da sazlıkta yılanların arasında yaşıyormuş... Kimin derdindeydi?
Velhasılı insani duygular ve insanlık kimsesizler mezarlığında............
KADİR DURAK