canım öyle istiyor
Siz bir kadınsınız. "Ah sahi mi?"
İşte tutucu sayısına bakacak olursak oldukça popüler bir kimlik olduğunuz da söylenebilir.
"Çok yerinde bir tespit, siz mi buldunuz?" Eh her çeşidinden mesaj aldığınızı da varsayabilirim. "Haklılık payınız var muhakkak." Bu durumu biraz sitedeki erkek popülasyonuyla ilişkilendiriyorum. "Hımm, sizi dinliyorum can kulağıyla."Demem o ki, işte şu kalabalığın yaklaşımını az çok sezdiğim için gereğinden fazla incelikli ve saçma bir tutum sergiliyorum." "Bakın bu çok ilginç, siz farklısınız sanırım" Farklı olduğum iddiasındayım, daha iyi olduğum iddiasında değil, fazla incelmişlik çoğu zaman sırıtır ve sahtelikle benzeşir. "Lütfen devam edin." Aslında henüz size karşı nötr durumdayım. Sadece şiirlerinizden birinde küçük bir detay gözüme ilişti ve bunu sizinle paylaşmak istedim. "Öyleyse siz şiirler konusunda bir otorite olmalısınız." :):)
...
Popüler bir kimlik olmak adına bir çabam olmadı ki olsaydı zırp pırt yazmaz, yazdıklarım üzerinde çalışır ve yazdığımın çok daha iyisini yazabilir ve eklerdim.
Yazı yazmanın hele hele bunu bir şekilde kamusal alana taşımanın dinamikleri karanlıkta kalmıştır hep. Niye yazıyorum? Hatta bunun bir ötesi " Niye yazdıklarımı başkaları ile paylaşıyorum? "
Belirli bir yetkinliğe erişilen her sanatta; "Niye?" sorusunun ağır bastığı noktada keskin kararlar alınması zorunluluğu doğar. Eğer yanıtınız: "Ölümsüz olmak istiyorum. Benden daha önce kimseler söyleyeceklerimi akıl edememişti. Dünyayı değiştirmek istiyorum. Yazmadan duramıyorum ve bunlara başkalarının ihtiyacı var. İşim bu, ben böyle para kazanıyorum vb şeklinde ise bu durumda yazmaya ve yazdıklarınızı paylaşmaya devam edersiniz."
Pek tabi yanıtınız : "Canım öyle istedi" ise bu durumda başınızı ağrıttığı noktada yazmayı ve paylaşmayı bırakırsınız.
Sanırım neden-niçin yazıyorum ilişkisini kurmuş ve daha sonra kurduğum tüm ilişkiden kurtulmuşum :) Geçmiş ve gelecek arasındaki devinimde yer edinmek gibi bir kaygım da yok.
Nihayetinde yazmak; bir ormana girmeyi göze almaksa canımız istediğinde o ormanı kundaklama hakkına sahibiz. Farz edin ki yaktım ormanı. Bana bir kova suyla gelmeyiniz :)
jir