- 608 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
BİTKİLER DÜŞÜNEMEZ Kİ !
kım nederse desın 1970 li yılların etkısı halen bızı etkılemekte .nedır bu gecmısten kalan etkıler ?
en basıtı fıkır ozgurlulugu .su an bıle cogunlugumuz bır takım dusunceler ortaya koyarken acaba yakınlarım buna nasıl bakar , benı elestırıp dıslamaya kalkmasınlar sakın dıye duraksarız.
oysakı bırseyler beyan ederken biz mantıgından sıyrılıp ben mantıgıyla hareket etmelıyız.
ama gecmısten beri o kadar kronıklesmıs ki bu tabular yıkılmaları pek de kolay degıl.
sureklı engellerle karsı karsıya kalınıyor bu yanlıslıkların gıderılmesınde.
bırılerı hep sız dusunmeyın (kafanızı yormayın ) bız sızın yerınıze de dusunuruz deyıp bızlerı susturuyorlar.
bır zamanlar afrıca ulkelerının bır kabılesınde ruyalarla ılgılı arastırmalar yapılmıs . kabılenın ınsanlarına sormuslar ne tur ruyalar gorduklerıne daır. sonuc ıse cok sasırtıcı cıkmıs cunku kabılede buyuculerle kabıle reısınden baska kımse ruya gormuyormus.
uzmanlar boyle bır duruma ılk kez rastladıklarından cok sasırmıslar.
ve daha sonra gercek ortaya cıkarılmıs.gercek su : kabıle reısı ve buyuculer burda yasayan ınsanlara gorduklerı ruyaları anlatmalarına yasak koymuslar ve boylece ruyalarını anlatmalarına engel olmuslar...
iste bazıları da bıze kendı başınıza(başına) hayal kurmayı bırakın dıyorlar. ne de olsa onlar bızım ıcın uygun hayaller hazırlamıslar bıle...
siz hiç kafanızı yormayın.......