- 1522 Okunma
- 9 Yorum
- 0 Beğeni
ŞEYTANIN DÖLLERİNE
Madem ifade özgürlüğü var , madem herkes aklına geleni şiir deneme makale diye yazıyor, benimde düşüncelerimi yazmam gayet normal.
Edebiyat defterinin bir üyesi olarak aklıma gelenleri kaleme almak, hissettiklerimi duygularımı düşüncelerimi paylaşmak benimde en doğal hakkım..
Bu şiir sitesinde bazı kişiler, şiir adı altında küfür argo ve cinsellik yazıyor. Bölücülük ayrımcılık yazılarını paylaşıyor. Bunun adına da ifade özgürlüğü deniyor.
Bu gece aklıma gelenleri sakınmadan dolandırmadan yazacağım .
Akşam haberlerini izlerken kusmak istedim evet kusmak. Her gün şehit haberi her gün ağlayan analar babalar bacılar ekranda .. Yeter artık be yeter..
Evlatlarınla birlikte analarda ölüyor.Analara da kurşun sıkılıyor.Bütün anaların gözyaşları aynı renk, acıları ortak .Evlat acısı..
Dünyadaki en büyük acı evlat acısı.Yakar adamın bağrını.
Mahşere kadar yanacak analar.Her gecesi kan ve barut kokacak o gözü yaşlı anaların..Doğuda yaşayan ana zılgıt çekecek şehit düşen yavrusunun ardından, batıda ki ana ağıt yakacak. Kuzey- Güney ne fark eder..Ölen ’insan’ canının canı..
Vatan bayrak asker namustur şereftir biz de.. Namusa uzanan eller de kırılır. Kanlı ve kirli eller ters döndürülür. Asker elbisesini giymek mangal gibi yürek ister.Askere giden kınalı kuzular vatan için canını siper ediyor.
Kandil bombalanıyor Irak rahatsız değil. Bizim boyalı basın rahatsız bu durumdan Coniler yankiler kolkola, dolarlar havada ye babam ye..
Herkes Ermeni olur herkes Yahudi, Ali kemal pamuk amca olur.. Onun bunun çocuğu olurlar ,buna da bayılırlar. Ama bugüne kadar ’ben askerim ben polisim’ diyen çıkmadı kendini aydın sayan ışıksızlardan .
Türkler Ermenileri öldürmüştür derseler nobel ödülü bile alırlar, bunun da hesabını hemen tutarlar, sınırın dışına kaçarlar. Dışardan atmak sallamak daha kolay ve tehlikesiz..
Eeee bir de ne kadar küfür yalan o kadar para verecek sam amca..Zevk sefa kıyamet borusu İsrafil yakında
Gülmez amcalar sahnede, aslını araştır , kimlerdenmiş öğrenin hele.. kardeşler amcalar yedi sülalenin asılları Ermeni .İsimleri de Ermeni adıdır hâlâ. Benim halkım da derin uykuda. Uyanın ya uyanın kış uykusundan
Osmanlı ruhu uyan! Patlat meşhur tokadını
Asker vatan bayrak şiirleri yazanlar tehdit edilir ’Yanıt versene sustur şu kadını dersin ’benim aslım Osman’lı kadına söylenmez laf ’der arkadaş tehdit eden boyalı palyoçaya
H..s tr ulan diyen ve cinsel organlarımı yesinler diyen (bu ölçüsüz sözler için okuyanlar kusura bakmasın benim ifadem değil.Tarzım hiç değil. Ayrıca ben yumuşattım sözleri.Onlar asıl anlamlarıyla yazmışlar ve seçki almışlar)
Herkes haddini bilsin. Bu site edebiyat defteri .Siyasi arena değil , pkk sözcülerinin yeri hiç değil.
Anaların ahı var, kanları kurumadı evlatlarının bedenlerinde .Analar şahlanırsa kimin anası ağlar bilinmez o zaman ha!
Kim ne anlarsa ALLAH’ına kitabına ..Hadi bakalım.
Baş sandığınız çiyan akılsızın kuyruğunda, dolandığı çift başlı yılan. Biri kabala denen döner sermayeli sistem, şifre uzmanları yalan dolan çirkef çukuru.. Öbür baş; yanki amcanın kuru kafatası.. Üstünde kızılderili kanı..Seni arada atıp tutuyorlar .Yakında hop! Kucaklarına.
Otuz yıldır o vatandaş sadece Türkçe konuşuyor Türkçe yazıyor okuyor ve o vatandaş tek kelime Kürtçe öğrenmiyor öğrenmedi öğrenmeyecek çaba bile göstermedi.
Dokunulmazlıkları olanlar sizi öne sürüyor, çünkü onların dokunulmazlığı var.Olan sizlere oluyor.. Size dokunuyorlar..Maşa olmayı seçen sonuçlarına katlanacak.
Düşünün be düşünün...
Kurtuluş savaşında cephedeki askere manevi güç veren şiir ustası Mithat Cemil Kuntay ne demiş:
BAYRAKLARI BAYRAK YAPAN ÜSTÜNDEKİ KANDIR
TOPRAK, EĞER UĞRUNDA ÖLEN VARSA VATANDIR
İsrail’de herkes evinin bahçesine gargat ağacı diker. Duymuşlardır Peygamberimizin bir Hadisi Şerifini ’ Her canlı şahittir yapılan zulüme, hepsi konuşacaktır, mahşerde davacı olacaktır isanoğlundan Bir tek gargat ağacı konuşmayacak onun arkasına saklanan kurtulur’ Bu yüzden yahudiler bol bol gargat ağacı dikerler o kadar çok ki günahları ancak saklanırlar ..
Buradaki yandaşları nerede saklanacak acaba?
Bu vatan bizim, bayrak namusumuz.Sözüm sadece vatan hainlerine..
NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE
NE MUTLU TÜRKÜM DİYEBİLENE
BU VATAN BİZİM
BU VATAN HEPİMİZİN
NE MUTLU BU VATAN BİZİMDİR DİYEBİLENE
YORUMLAR
NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE
NE MUTLU TÜRKÜM DİYEBİLENE
BU VATAN BİZİM
BU VATAN HEPİMİZİN
NE MUTLU BU VATAN BİZİMDİR DİYEBİLENE
Ah be bitanem herkes bu kelimeleri yürekten hissederek dese bunca kan akarmı? Haber seyretmeye korkar olduk yine şehit haberleri duyacağız diye.
Allah kan kusturanlarım da kanlarını döksün. Dışarıdan iyi görünüp silah sağlıyanlarında ülkeleri bizden beter olsun İnşallah. ALLÂH EL KAHHAR ismi ile kahrumar eylesin kökünü, şerleri başlarına makus olsun İnşallah.
Çok güzel yazmışsın arkadaşım yüreğine sağlık kalemine kuvvet diyorum. Bizlerinde yüreğinden geçenlere tercuman olmuşsun. (Şehitlerimize ALLAHtan rahmet diliyorum kederli ailelerinede baş sağlığı diliyorum. ALLAH sabır selameti ve metanetlik versin İnşallah. Sevgiler Selamlar...
NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE
NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE
NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE
:
:
:
Gururla her zaman ve her yerde tüm gücümüzle, tüm inancımızla haykırıyoruz bu sesi Deniz Hanım...
Cesur yürek yazınızı beğenerek okudum ve altına imzamı atıyorum.
Türk Milleti çok sabırlıdır, amma bu sabrımızın da bir sınırı vardır unutulmasın..Evet Habur'da sözde "barış elçisi" diye dağdan indirilen şerefsiz pkk bozuntularının ayaklarına serilen kırmızı halılar neden Şehit Mehmetçiğimin ailesine serilmiyor. Şehit dul ve yetim aylıklarından kesilen vergilerle oluşan bütçeden, TBMM'ye giren pkk nın siyasi temsilcileri maaş almaya devam ediyor... On yılı aşkındır buldukları siyasi boşluk ve iç-dış desteklerden cesaret alarak utanmadan sıkılmadan Türk Milleti'ni tahkir etmekten, ırkçılıkla, cinayetlerle suçlamaktan çekinmeden ve hatta hatta dağdaki pkk itleriyle sarmaş dolaş muhabbet pozları vererek teröre açıkça destek vermekten çekinmeyen gözü kan bürümüş terör canileri, modern yüzyılın drakulaları, frankeştaynları, ebu cehilleri ve firavunları nasıl utanmadan, sıkılmadan o yüce Meclis çatısı altında varlıklarını idame ettirmektedirler şaşarım... Şırnak'ta terörist cenazesinde askeri araçlara pkk paçavraları açılırken nasıl oluyor da balkondaki Türk Bayrakları kaldırılıyor, üstelik askerin emriyle, askerler tarafından... Uğrunda canını seve seve feda eden Şehitlere bundan daha büyük bir ihanet yapılabilir mi...
Kanı bozuklara buradan bir mesaj vermek istiyorum: Türkiye ne arap ülkesidir, ne afrika ülkesi. Ne Yemen'dir, ne Irak, ne MIsır ne de Suriye bu unutulmasın. Orta doğudaki "Arap baharı" asla ve asla "kürt baharı" na dönüşemez... Burası Atatürk Cumhuriyeti'dir, laik ve demokratik bir ülkedir. Aç tavuk rüyasında nasıl mısır görürse onlar da avuçlarını yalasınlar.Osmanlının kırıntılarını yaladıkları gibi... Ve sabrımızı çok zorlamasınlar, maazallah Osmanlı sillesini yerler, kaçacak delik ararlar ama bulamazlar... Örnek mi: İşte İzmir, 9 Eylül, işte 30 Ağustos, işte 18 Mart... Saymaya kalksam yazmakla bitiremem.Kanı bozuklar nerede olurlarsa olsunlar karşılarında Osmanlı torunlarını göreceklerdir...
Yakamoz Deniz gibi, Sizin gibi...
Selâm ve saygılarımla Deniz Hanım...
gözde-i mevlid tarafından 9/14/2012 11:26:11 PM zamanında düzenlenmiştir.
Böylesine güzel bir paylaşımı bir sürü insan okumuş, bir arkadaş yorum yapmış. ne söylesem bilmem ki insanlar ya duyarsızlar , ya da konuşmağa korkuyorlar.susun bakalım nezaman aklınız başınıza gelecek. Bir sabah kalktığınızda,ülke bölünmüş , conilerin, hans'ların kölesi olduğu zaman aklınız başınıza gelecek. Cesur yürek yazarı ve duygularını kutlarım. kalemin daim olsun.sevgi ve saygılar.
merhaba güzel insan tebrikler
özgürlük de bu olsa gerek
içinizden ne geldiyse yazmışsınız
önce insanı kazanmak gerek
kim ne olursa olsun
özümüz insan gerisi yalan
ne bir can ölsün ne de öldürülsün
sevgi galip gelsin bu savaşta
tek savaşımız da aşk için olsun
birbirimizi daha çok sevmek için olsun
aşkla kalın
savaşsız bir dünyada buluşmak dileğiyle