- 776 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
12 EYÜL 2012
12 EYLÜL 2012
İki sevdanın bir umudun hayallerin kırıldığı sen uzaklardan bende senden uzaklardayım diye ne kadar seversen sev özlemdir arda kalan yokluğum sevdadır sana özlemim hasret bugün 12 Eylül 2012 yıkıldığım an işte bu an.Herşey buraya kadarmış meğer nerden bileyim sevdiğini sanmıştım aldanmışım meğer bana düşen git yolun açık olsun senin demek kaldı bana Sorma bir daha beni ne kadar seviyorsun diye Sorma özlemleri hasretleri nasıl çektiğimi Sorma bir daha beni seviyormusun demeği Sonun hayırlı olsun günün aydın gecen nur la dolsun yapabildiğini yaptın ya sana helal olsun.Gündüzümü zindana gecemi işkenceye,ellerime kelepçe ayaklarıma pranga dileme suskunluk düğümünü atmayı başardınya sana helal olsun nasıl becerebildin.Evet doğru söyledin yaşamımız farklı nerden bileydim o yaşamına ayak bağı olacağımı özür diliyorum gerçekten özür ama çok çok özür diliyorum.Ben varoşlarda büyüdüm sen metropollerde meğer o küçücük kalbime yerleştirmesini bilmemişim metropol güzelinin sevgisini kaldıramamış kalbim mega sevgini; Temiz bir duygu güzel bir hisle büyüdün nerden bilicektin ortaklık sevgisinden ne anlarsın mutluluktan sevgiden kalbim çekemesin ağır gelir sana metropolün mega sevgisini, dur be dur sen kalbim sen kimsin nasıl böyle bir sevgiye kalkışıyorsun hadıni bil dur yerinde kalbim,sakın üzülme bunlara nerde bilsin senin onu ne kadar sevdiğini,Ona karşı nasıl özlem duyduğunu nice hasretler çektiğini o nerde bilsin haklı dır o çünkü yaşam tarzlarımız farklı diyordu evet doğru Sen ki varoşların çocuğu dağların gölgesinde,kuşların cıvıltısı koyun kuzuların meleşmeleriyle büyüdün.beyaz karlarla örtündün hani anlayamasın sen güya sahillerin kumsalında nasıl yürüyeceğini takılır düşersin ya uzanamasın şezloklarda takmasını bilmesin güneş gözlüklerini bunlar senın yaşam tarzın değilmişte sen anlayansın diye biliyor…Oysa sen Mirsin deli dolusun akan bir ırmaksın coşan şelalesin yem yeşil bir ovasın hayat dolusun gül bahçesinde bülbülsün kalbim;hep zahmetlerimi çektin ne kadar sevdiysem sen özlemlerimi hasretlerimi çektin.son bir isteğim var sende 12 eylül 2012 ayrılığın ızdırabını özlemini hasretini çek cefakar kalbim. Benim tek ortağım dediğim çok ortak yönlerimiz vardı onunla bir örnek vereyim adımızın toplam harfleri 15 soyadımız toplamı harfleri 15’ti iki ortak 15=15 bu ayrılın adını da koydu ya 12 Eylül 2012 git yolun açık olsun benim 12 EYLÜL 2012 im hoşçakal hoşçakal……
S.Muhammed KARAKAYA
12/09/2012
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.