- 467 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
VİRÜS
VİRÜS
BÖLÜM _1
Büyük bir projenin tek faydalı meyvesiydi o.o uyandığında yanındakiler uyanamamıştı. Dünya büyük bir virüsten kırılırken saf kalan 11 kişi arasındaydı o. uyutulmuştu 11’i de. Virüs ancak insanlar ölünce yok oluyordu. “her halde kimse yaşamıyordur.” diye düşündü. Tek sağ kalan 11 kişiydi ve 10’u uyanamamıştı.
İçine konulduğu kapsülden çıktı. Çırılçıplaktı. Sapsarı saçları boynunun iki yanından sarkmıştı. Odadaki ışıkları yaktı. Diğer 10 kapsüldeki Işıklar sönüktü. Kapıya yöneldi. Kendisine öğretilen şifreyi tuşladı. Ardı ardına 10 kapıyı farklı şifrelerle açtı. Tüm kapılar açıldığında karşısındaki yemek masasını gördü. Bir ekmek parçasına biraz bal sürüp dışarı çıktı. Hiçbir şey hissetmiyordu. Dışarı açılan kapı kolay açılmıştı. O an, yüzüne vuran temiz havayı hissetti. Dışarıya adımını attı. Üşümüştü. Henüz dış dünyaya ulaşmamıştı. Bulunduğu yer bir çatı katıydı.75 katlı bir binadan aşağı bakıyordu şimdi.
Her şey nokta gibi görünüyordu. Üşüdü ve içeri girdi. Uyandıklarında her şeyi bilsinler diye yaşanan olaylar günü gününe anlatılıp bilgisayara kaydedilmişti.
Bir battaniye buldu. Sarındı ve olayları izlemek için bilgisayarın karşısına oturdu. Bir kaç video izledi. Bir video dikkatini çekti. Videodaki adam şöyle diyordu:
“virüs her geçen gün evrim geçiriyor. Virüs bugün en gelişmiş haline geldi. Bunun ilk belirtileri bugün güneş doğmadan önce ortaya çıktı. Normalde hastalığa yakalanan biri güneşe çıkamaz. Ama bugün hastalar kafileler halinde şehrin doğusuna gitti ve güneşi karşıladılar. Sanki trans halindeler. Virüsün beyni ele geçirmesinden korkuyoruz. Ama bu olasılık çok zayıftır. Çünkü beyindeki elektrik dalgaları virüsü korkutuyor. Kızaran gözler eski haline dönüyor. Hala gruplar halinde intihar edenler var. Tedavi bulacak bilim adamlarımız kalmadı. Çoğu öldü… Az önce virüsle ilgili yapılan son tahlil sonucu geldi. Virüs bütün insanların bedeninde tam 700 tomurcuk çıkarmaya başlamış. Ve hepsi de aynı anda tomurcuklarını yok etmeye başlamış. Araştırmalar göre günde 1 tomurcuk yok oluyor. Böyle ise insan ırkının sadece 700 gün ömrü kaldı. 700 gün içinde insanlık yok olacak. Siz 11 kişi hariç. Tabii umarım uyanabilirsiniz”
Video burada bitiyordu. Bir başka video açtı:
Bugün bir mucize yaşandı. Bir çiftlikte hastalığa yakalanmayan 15 kişi daha bulundu. Bunlarda kapsüllerle şehrin batısında uyutuldu. Artık mahkemeler ve hapishaneler kapatıldı. Hastalığa yakalanmayanlar mahkemenin çatı katında uyuyor. Buluşma yeriniz hükümet konağı. Ama kapsüller aceleyle hazırlandı ve bazı arızalar çıkabilir. Kapsüller açılmayabilir ve uyku gazları kesilmeyebilir. Bu durumda onların olduğu yere gitmelisiniz. Onları kurtarıp yaşam merkezine ulaşmalısınız. Orada üremeye başlayabilirsiniz.”
Bir başka videoda şöyle diyordu:
“köpeklere dikkat. Onlar virüsten etkilenmiyor. Virüsten etkilenmeyen bazı hayvanlar daha var. Mesela ayılar. Canlı olan tüm hayvanlardan uzak durun. Saldırı olursa ( ki bu olacaktır.) silahlarınızla öldürmekten çekinmeyin. Uyarıyoruz. Silahsız dışarı çıkmayın. Silahların bulunduğu yeri size söyledik.”
Daha bir sürü video dinledi ve kalktı. Her videoda hayvan tehlikesinden söz ediliyordu. Üç kat aşağı inip bir silah aldı silah deposundan. Orada elbiseler de bulmuştu. Giyindi, yukarı çıktı ve biraz daha yemek yedi. Videoları izlemeye devam etti. Son videoda şöyle diyordu bir bilim adamı:
“bu son videomuz. Sürenin dolmasın bir hafta var. Bu günden itibaren her işte çalışanlar çalışmayıp ailelerinin yanına gidecek. Hoş, zaten bizden hariç herkes çoktan işi bıraktı. Bu video size son uyarımızdır. İnsanlar evlerinde ölmeyi kabul etmiyor. Uyandığınızda sokaklarda ölüler göreceksiniz.
Tabii sokak hayvanlarına da gün doğuyor. Et yiyen her hayvan saldırganlaşacak ve çok tehlikeli olacaklar. En kısa zamanda birleşin ve yaşam merkezine ulaşın. Orada size yardım edecek robotlar olacak. İnsanları nasıl çoğaltacağınız size bağlı. Bizden bu kadar. Arabalar zemin katta. Onları istediğiniz zaman kullanabilirsiniz. Benzin depoları dolu. Size yalvarıyoruz gelecekteki insanoğlu. Bizi unutmayın. Çünkü biz dünyanın sizden önceki temsilcileriyiz. Lütfen sizin için bıraktığımız belgeselleri izleyin kıyamete kadar. Bizi unutmayın. adios dünya.” bilim adamı ağlıyordu ve videonun sonunda bütün bilim adamları toplandı. Hep beraber bağırdılar:
“bizi unutmayın.” ve video bitti…
…1. bölüm sonu…
yunus öklav
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.