- 458 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Büyüklere Masallar41.blm (tutuklama)
Ramazan Şerbet,sigarasını iyice bastırıp söndürdükten sonra eliyle alnını avuşturduiNecmiye hanım , verdiğiniz isismler üzserinden gerelkli araştırmalalrı yaptık, özellikle gelir yüzeyü yüksek olan bir çift ile görüştüğünüz gölz önüne alındığı azaman , eşini<zin bu çifte şantaj yapmış olması ihtimali üzerinde durduuk,ancak bunu doğrulayan bir belge yok,son tanıştığınız çift ,-kağıtları karıştırır- şu..çift , Murat ve Sinem çifti,kocanız hem murat ile hem de Sinem ile ilşkiye girdiğine göre ,ve Sinem hanımmla rızası olamadan birlikte olduğuna göre , birinci dderecede şüpheli olarak gördüğüm isismlerden biri sinem.Bu nedenle kendisi ile ve koacsı ile ayrı ayrı görüüştüm,anlatılanları doğruladılar,Sinem önec rızası oolmadığını sonra bu tür ilşkilerre alıştığını hatta zevk aldığını anlattı,ancak kocanızın kendilerine karşı resim yada video kayıtlarını şantaj amaçlı kullanmadığını sadece fantezi olması için çektiğini anlattı.Bununla birilikte Sinem hanımın çalıştıpğı okuldaki kayıtları incelettirdinm , somn dönemde demirbaş kayıtlarında yüz grram siyanürü deney zayiisi olarak kaydetmiş,kocanızın ölümğ içiçnm yeterli olacak bir miktar, tedbir amaçlı olarak yurt dışı seyahaytını yasakladık,sdanırım , birisi eşini ispiyonlayarak kurtulacağını düşünecek ve itiraf edeceklerdir, bana göre birinci derecede şüpheliler.Kocanızın katilini mutlak bulacağız ,hiç endişe etmeyiniz necmiye hanım.
-SORUŞTURMA-
Sinem , gri duvarları olan küçük bir odadaydı,saçlarını siyaha boyatmış,rahat görünmeye çalışıyordu.
-sinem hanım branşınız nedir ?
-kimya
-okulunuzda fen bilgisi deneylerinde kullandığınız bir demirbaş defteriniz var mı ?
-Elbette...
-bu defteri inceleyeceğimizi aklınızdan geçirdiniz mi ?
-Açık konuşmak gerekirse, belki gelişmiş bir ülkede bu olabilirdi ama insan hayatınının bu kadar ucuz olduğu bir ülkede polislerin parklarda sarılan sevgilileri ayırmaktan başka iş yapmadığını göz önüne alırsak bunu pek ummazdım.
-o halde bu defterde yüz gram siyanür eksikiğini nasıl açıklarsınız ?
-defterde yazılı,demirbaş kayıtlarında ... deney zayiisi olarak kaydettim,her okulda olan bir durumdur..
-Sınem hanım eğer bize yardımcı olursanız ceza almazsınız,maktulun adli tıp raporlarında siyanür zehirlenmesi kesinleşti.
Ben.. (ağlamaya başladı)böyle olmasını istemedim,tek istediğim mutlu bir evlilikti,kocamın sapık fantezileri yüzünden bu durunma düştüm , istemediğim halde beni tanımıdığım bir adamın koynuna soktu, ve o insan müsveddesi benimle birlikte olurken fotoğraflarımı çekmiş,şantaj yoluyla para istemeye başladı ,...
Necmi istediği parayı verince iki katını istedi,ondan kurtulmaının iki yolu vardı :polise gitmek yada onu ortadan kaldırmak...bu adam erkeklerle de birlikte oluyordu ...-gözyaşlarını siler-kocamla birlikte olmadan önce , taktığı kondoma siyanür döktük bu sayede ondan kurtulacağımızı düşündük , ben sadece siyanürü temin ettim.."
YORUMLAR
Bu yazıyı nasıl yazdınız bilemiyorum ama baştan aşağı yanlışlıklarla dolu. Acaba kullandığınız yazı dosyası türünü değiştirmeden kopyalayıp site sayfasına yapıştırdığınız için mi bu kadar bariz hatalar oluştu.
Hadi bir şekilde bu hatalar oluştu diyelim, yayınladıktan sonra hiç mi kontrol etmezsiniz yazınızı sayın Alagöz.
Üzgünüm ama başlığından itibaren hatalar içeren bir yazıya sabrım da tolerem de sadece (SORYUŞTURMA) bu kısma kadar.
Saygılar.