- 2110 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
YEMİN ETMİŞTİN ÜZMEK YOKTU
Ne çabuk unutuldu verdiğin sözler ettiğin yeminler, dilediğin özürler.
Nasıl sevgi nasıl aşkmış anında bitiriliyor. Hani gitmek yoktu, üzmemeye sözün vardı. Ama sen kolay yolu seçtin. Oysa ben seni ne çok sevmiştim. Aslında öfkem sana değil kendime. Çünkü gönlümde aşka dair yer yokken sana olan sevgimden güvenimden dolayı kapıları açtım Selvi boylum. Bu benim hatam.
Sende sana verilen değeri sevgiyi bilemedin be kuzum. Birazda suçu kedinde arasan iyi olur bence. Güzel başlamıştı sevgimiz aşk bahçemiz de ellerinle kazıyarak ektiğin güllerin çiçeklerin tomurcuk olu vermişken, köklerinden kesmek canımı acıttı. Aylarca. Giderken ardında bıraktığın sevdan için, içinde sızı
Yüreğinde ateş yakmadı mı? İnşallah kor ateşler içerisinde yanarsın. Beni bırakıp peşine düştüğün ceylanın da seni bırakır yüz üstü. Benim düştüğüm kör kuyuya sende düşersin Can tanem. Birlikte çıktığımız yolun yarısında yapayalnız kaldım şimdi. Oyna ne umutlar bağlamıştık. Ne hayallerimiz vardı. Geri dönüşünle yıkıldı. Dünyam. Kurtlar kuşlar sevendi gidişine. Her tarafımda kutlar, çakallar var şuanda korkuyorum. Yoksun yanımda,
Tutmuyorsun korkudan titreyen, parmak uçlarım üşümüş ellerimi. Gözlerime bakmıyorsun. Neden aşkım neden değirmiydi. Gitmene. Bak gecenin yalnız sessizliği çöktü dünyama. Sabah olmaz Tan ağarmaz ki, nefesler tutulmuş zifiri karanlık çığlarını dinliyor yaralı yüreğim. Baykuş sesleri inletiyor dört bir yani. Işık böcekleri çıkmıyor, senle birlikte onlarda gitmişler. Sabahleyin sevgi yağmuru da yağmaz. Gönlüm aşksız yüreğim susuz kaldı. Senin yokluğunda.
Gelirde beni affet dersen eder miyim acaba düşüyorum ama maalesef edemi cem. Bir affettim yalvardın yakardın, kabul etim, bu kez aşkında yataklara düşsemde beni bağışla seni affedemicem sevgilim. Affede mi cem. Aslında seni
Çok seviyorum.
GÜLŞEN Sarıoğlu 6.9.2012 saat0.2.30
YORUMLAR
Birini sevmek hata değil,sevgiyi,sevdayı,doğruyu,özselliği,algılamayı,söz vermeyi ,ahlak kurallarını çiğniyen anlayış hatalıdır.Zira toplumun benimsemedikleri anlayışı kendisine bir olgu olarak görenleri kınıyorum.Sevmediği birine sevdiğini söyleyen kişi kendi kişiliğini hiçe saydığının farkında değildir.Utanmayanlar utanmazlıkların safında olduklarını unuturlar.
Oysaki sen yüreğinle sevmişsin,öfken her ne kadar kendine sayıyorsan da ama gerçek o değildir.
Olgunluğunla ona karşı olan sevgini de inkar etmiyorsun...
Güzel başlayan sevdanızla bahçede birlikte ekmiş olduğunuz güllerinizi onun kökten kesmesi onun insafsızlığı canını incitmiştir.Yazık olmuş...
Seni bırakıp bir başkasını sevmesi de ayıbın ayıbıdır.Ahlaksızlığın ta kendisidir.O kör kuyuya düşeceği kesin olup,ahını alacağı kesindir.Umutların bağladığı hayatın bitişi oldukça yüreklere acı bırakmıştır.
Korkmana gerek yok,çünkü,umutsuz olana umut bağlanman hatanın en büyüğüdür.Senin güzelliğini,sevgi dolu yüreğini bilene laiksin...Zifiri karanlıklarında yalnızlıklarınla yaşarken,tekrardan onu anımsıyarak,onu yanında görmen ne kadar doğrudur bilemem,onu ön sezgilerine bırakıyorum.Hayat senin,yaşam senin,sevği senindir.
Doğruların gerçeğinden ayrılman bir başkasını doğruya davet etmen belki onu çok sevdiğindendir ama,can çıkmayınca huy çıkmaz derler...Özgürlük kapısı senindir...Kendi kendini irdelenmen lazımdır...Dürüslüğünle hala onu çok sevdiğini söylemekten çekinmiyorsun...
Güzel duygular,yaşanılanların yaşayışında yaşadıklarını ve çektiğin acıları özsel bir anlayışla ne kadar güzel anlatmışsınız.Kutlarım...
Sevgim sevgin olsun can dost,sevgi ve selamlarımla...
gülşen sarıoğlu
Beni bırakıp peşine düştüğün ceylanın da seni bırakır yüz üstü. Benim düştüğüm kör kuyuya sende düşersin Can tanem. "ALMA MAZLUMUN AHINI, ÇIKAR KÜTÜR KÜTÜR" misali :)
gülşen sarıoğlu
gülşen sarıoğlu
Gelecege Dair Sözler Vermek Öylesine Basıttırki.. Asıl Olan Verdigin Sözün Ardında Durmak.. Üzmek, Özülmek, Aşkın Sevginin Olmazsa Olmazıdır.. Aksi Olunca Rahatsız Olmalı Insan... Ne Demişti Şair Huzurlu Aşk Yoktur.. Kararsız Bi Yazı Okudum En Umutlu Yerinde Bile Ayrı Bi Hüzün Vardı Yüreginize Saglık.
gülşen sarıoğlu
sayın Yalçın bey