- 1525 Okunma
- 10 Yorum
- 0 Beğeni
Nilüferler de Ağlar...
...
Havuzun içinde kalıyor her sessiz çığlık, durmadan zamana açıyor beyaz düşlerini.
Hayat içine çekiyor beni çocukluğumu bir yana bırakıp büyüyorum birden.
Ne zaman yürüyüşe çıksam kendimle, sokaklarda, caddelerde gezen, yürüyen insanlara bakıyorum. Çocukların neşesini seviyorum onların bu dünyanın kayboluşu içinde ne kadar mutlu olduklarını duyumsayıp ve içimden diyorum ki hiç görmeyin bu karmaşayı hatta hiç büyümeyin hep mutlu kalırsınız belki diyorum. Oysa bir gün gerçekle yüz yüze geleceklerini bile bile düşünüyorum bunu…
Birden kulağıma bir dost sesi çalınıyor o neşeli sesinden şövalyesiyle oynadığı oyunu ve şarkısını dinliyorum “hadi baba gene yap baba” melodinin tılsımında mutlu oluyorum hatta gözümde canlandırıyorum bu hoş oyunu.
Bende oğluma yaptığım uyuma danslarını anımsıyorum birden ne çabuk geçmiş yıllar.
Rüzgârlar esiyor ıssız bedenimde…
Birkaç umut alıyorum ceplerime yine çıkıyorum sokaklara, şiirler dolduruyorum yanaklarımın kırmızısına yeniden koşuyorum deniz bilinmezi bir limana düşüyorum, her gece âşık oluyorum.
Gülümsüyorum, hayal ülkesine gidiyorum alıp yanıma en sevdiklerimi.
Bir deniz kasabasında ki küçücük evimizin bahçesine sevgi çiçekleri ekiyorum, düşler suluyorum. Gece rüyalarıma geliyor sevdiğim adam bak sana eylül getirdim diyorum elimde sarı sarı yapraklarla, onu sevdiğimi söylüyorum gülüyor her zaman ki gibi…
Gülüşlerini toplayıp, yaralı yerlerime sürüyorum iyileşiyorlar.
Eteklerini savuran küçük kızlar gibi düşüyorum zamana…
Saçlarını okşuyorum, gözlerinden öpüyorum. Saklı yanımın adını saklıyorum göğsüme nakışlar işliyorum adına ve hiç utanmıyorum. İmge serpiyorum saçlarına yıldız kırıklarından, ayla siliyorum yüzünü düşümde uyutuyorum bulutlar oluyor yatağı rüzgârlar söylüyor ninnisini kızımın. Bu rüyayı çok seviyorum.
Ne zaman ki nilüfer olduğumu hatırladığımda, sularıma uyanıyorum sessiz döküyorum yaşlarımı kimse duymasın, anlamasın diye. Zaten kimse bilemez, gözlerim ezelden güleç doğmuş istesem de silemiyorum gözbebeklerimde ki pırıltıyı.
Oyunlarım oluyor yazılar, şiirler içine gizliyorum sözlerin en güzellerini. Sonra giyinip hayatın bana yüklediği senaryoyu çıkıyorum sokaklara. Ne tuhaf şu insanoğlu diyorum.
En çok geceleri seviyorum kendimle bütünleşip başka benlerimi keşfediyorum bir sürü adacık oluyorum.
Kimisine gemiler uğruyor kimisini hiç kimse bilmiyor. Oyuna devam ediyorum ellerimi seviyorum yazabildiği için, yüzüme dokunup şiir asıyorum gözlerime, içimde ne varsa alıyorum koynuma yatıyorum. Rüyalarda geliyor sevdiklerim nedense uyumayı bu yüzden seviyorum.
Sonra havuzlarıma geri dönüyorum nilüferler büyütüyorum gizlice umutlarımla…
Sonra şiirler yazıyorum kendime…
Nilüferlerde AĞLAR…
Sensizliği topladım yıldızlardan
Mum kokulu kadınlığım üşüdü
Nilüferler sessiz ağladı... Geceye
Çalınan düşlerim süzüldü hüzünle
Yağmur bakışlı yüzüme
Nilüferler sessiz ağladı... Güzle
Şiirler üşüştü başıma
Yaşanmışlığın izleri mısralarda
Nilüferler sessiz ağladı... Irmağına
Ne varsa sevdanın göllerinde
Derinden sarsıldı bu gece
Nilüferler sessiz ağladı... Dizelere
Hasretin kıyısında bir kent
Işıkları sönmüşçesine sustu
Nilüferler sessiz ağladı... Bilinmeze
Yine zamana yenik düşen aşk
Irmağına gömüldü yavaşça
İlk defa sesle ağladı Nilüferler... Şiirlere...
Nilüferler de Ağlar Sularının İçinde, Kimse Bilmez Karışıp Gider Göz Yaşları
O Bir Su Çiçeğidir Çünkü Kimse Anlayamaz Ağladığını...
Neslihan Yazıcılar
YORUMLAR
...
Nilüferler de Ağlar Sularının İçinde, Kimse Bilmez Karışıp Gider Göz Yaşları O Bir Su Çiçeğidir Çünkü Kimse Anlayamaz Ağladığını...
Gönülden akan bal damlaları...
Yüreğe işlenmiş duygular...
Gönül gözüyle okunan dizeler...
Yüreğinizin güzelliğini satırlara nakış gibi işlemişsiniz.
Yüreğinize ve kaleminize sağlık efendim.
Selam, saygı ve sevgilerimi sunuyorum.
Biliyor musun Neslihan Kardeşim Nilüferler o kadar güzel seçim olmuş ki; çünkü onlar en duygulu ve matemli çiçekler. Kökleri yoktur tutunamazlar biryenlere. Ama bütün çiçekler kadar çiçek ve daha duyguludurlar. Bu yazı o kadar güzel olmuş ki en az şiirden aldığım hazzı aldım ve bu güzel sayfandan tatlı bir kederle ayrılıyonum
Sevgilerimle
ahh Neslicim ahh..
ne güzel anlatmışsın...
az kaldı dimi nilüferlere...tam da senin istedıgın gıbı olacaklar bu sene...
Oyunlarım oluyor yazılar, şiirler içine gizliyorum sözlerin en güzellerini. Sonra giyinip hayatın bana yüklediği senaryoyu çıkıyorum sokaklara. Ne tuhaf şu insanoğlu diyorum.
.............off çektırdın bana...
çok güzel olmuş , bir çırpıda bitiverdi sanki devamı olsa sabaha kadar okur bitirirdim inan...
Yine zamana yenik düşen aşk
Irmağına gömüldü yavaşça
İlk defa sesle ağladı Nilüferler... Şiirlere...
..................ayrı bir tad verdin sonunda şahaneydi...
sevgilerimle...kutluyorum...
Canım ağabeyim beğenmene çok sevindim de damata selam diye yazınca koptum inan...:)))
Kim bilsin bizim senle dünür olacağımızı :)))
Sende gelinimi benim için çok öp lütfen yanaklarından...
Hey Allahım kal sen emi hep sağlıcakla...
Bahar taşınsın her mevsim o güzel yüreğine mutlu ol mutlu kal....
Güldürdün beni sen sağolasın...
Kahveler soğudu yoksunuz hala...
Selamlar.
Gülümsüyorum, hayal ülkesine gidiyorum alıp yanıma en sevdiklerimi.
Bir deniz kasabasında ki küçücük evimim bahçesine sevgi çiçekleri ekiyorum,
Saçlarını okşuyorum, gözlerinden öpüyorum. Saklı yanımın adını saklıyorum göğsüme nakışlar işliyorum adına ve hiç utanmıyorum.
En çok geceleri seviyorum kendimle bütünleşip başka benlerimi keşfediyorum bir sürü adacık oluyorum.
Kimisine gemiler uğruyor kimisini hiç kimse bilmiyor. Oyuna devam ediyorum ellerimi seviyorum yazabildiği için, yüzüme dokunup şiir asıyorum gözlerime, içimde ne varsa alıyorum koynuma yatıyorum. Rüyalarda geliyor sevdiklerim nedense uyumayı bu yüzden seviyorum.
Sonra havuzlarıma geri dönüyorum nilüferler büyütüyorum gizlice umutlarımla…
Sonra şiirler yazıyorum kendime…
ustadım...
ablacım yazını okurken insan masal veya çok sessiz ve sakin bir şarkı dinler gibi oluyor dalıp gittim...
arada tebessum ettim, kimi zaman ah ah dedim:)
canım ablacım kalbine sağlık şu güne kadar hep senden çok güzel yazı ve şiirler okudum biliyorum ki yarında aynısı olucak... .