YORUMLAR
Yengeye sadakatin takdire şayan doğrusu. O kibirl,i budalalara da iyi ders vermişsin. Cem karaca ve Erkin Koray'a gelince ben de senin gibi yakından tanımak isterdim her ikisini de..Allah birine rahmet, ötekine sasğlıklı uzun ömürler versin.
Güzel bir anıydı. Kutlarım.
Selamö ve sevgilerimle.
Kemnur
:)) bence de. Bazı insdanlar kendini bulunmaz hint kumaşı sanırlar ama yanılırlar. Canlıuların i,çinde en vafısızıdır insanoğlu. Genelleme de değil de zama baktığımda benim gördüklerim bunlar. Yine güzel bir anı yazısıydı. Ha o asker anılarını ben çok severğim. Galiba o konuda çok ızdırap çeken kızlar olmuş. Bana göre de cahilliklerinden. Tebrikler Kemal Bey. Saygıyla...
Kemnur
Sürükleyici bir yazıydı yine düşündürücü, eğlenceli, içeriğinde mesaj bulunan güzel bir eser daha okudum kaleminizden. Önce hayatınızdan bir kesit yapmışsınız ve eşine olan aşkınız sebebiyle güven bu takdire şayan. Mütevazilik olmazsa olmazlarından ki ben öyle olduğunuza kanaat getirdim sizi her ne kadar tanımasam da yazılarınızdan bu belli açık yürekli içi dışı bir adamsınız, babacan tavırlısınız. Gelelim şu İstanbul'lulara onlara hadlerini çok güzel bildirmişsiniz, sonuç şahane, son satırdaki duanıza kocaman bir aminnnnnnnnnnnnnnnn diyorum, selam ve saygılarımla...