Deccâl
Herkesin muhtemelen bu varlık hakkında bildikleri vardır ama ’mutlak olan’bilgi olmayan konulara yeni senaryolar eklemek biraz daha kolaydır,bu Deccâl’in yaratık değilde büyük bir doğa olayı olduğunu yayan insanlar gibi...
İslam inancına göre şöyle tanımlanır:Kıyamet zamanı gökten Tanrı tarafından indirilip insanların imanını sınamak için gönderilen tek gözlü ve alnında ’KAFİR’ yazısı damgalanmış,bu yazıyı da sadece iman mertebesi yüksek insanların görebileceği bir varlıktır.Bu varlıktan korunmak için ona karşı Kehf suresini okumak yeterlidir.Deccâl dünyada 40 gün 40 hafta 40 ay ve 40 yıl kalacak,kaldığı süre boyunca tüm insan toplumlarını gezecek ve hepsine ona verilen güçler sayesinde ’’İlâhlık’’ taslayıp insanları sınayacak.Yalnız Deccâl’bir şehir yasak edilmiştir;Mekke’nin yedi kapısına 7 melek indirilip onu engelleyecekler.En sonunda ise Mehdi ve İsa Hazretleri yeryüzüne inip onun izini sürecekler daha sonra onu yakaladıkları zaman İsa’nın soluğuyla yok olacak ve kıyamet kopacak.
Buna inanmayan bazı bilim adamları,hristiyanlar,ateistler ve diğer insanlar Deccâl’in bu şekilde değil de bir yıkım bir felaket veya yeryüzünde muhteşem bir uğursuzluk çökünmesi olarak nitelendiriyorlar.Bunun yanlışlığını veya doğruluğuna sizlere elbette savunamam çünkü başta da dediğim gibi mutlak bilgi yoksa bu söylediklerim herkese ona eklenmiş bir senaryo gibi gelir bu yüzden yazıma konuyu başka uzantılara getirerek devam edecem.
Şimdi mutlaka her insanın 100 doların üzerinde gördüğü bir piramit vardır.Piramite yaklaştıkça üzerinde bir göz vardır.Lakin bu çift göz değil tek gözdür.Deccâl’i tanımlarken ne demiştik:Deccâl tek gözlü bir yaratıktır.Buda demek oluyor ki aslında bu konu çok sıkı ve içinden çıkılması güç bir konu.Size sadece şunu söylemek istiyorum lütfen araştırmaktan çekinmeyin böyle konuları.Önyargılı davranıp kendinizle bilgiler arasında bir Berlin Duvarı inşa etmeyin.
Saygılar.