Hakikat
Ben realist bir insanım Kimsenin dini inancına,düya görüşüne olumsuz bakmam İçinde akıl barındıran her öneriye vegörüşe saygı duyarım. Normal olanıda bu. Bunu bir meziyet olarak algılamayın.
Sadece Allah’ü taalaya inanmayanlara hayret ediyorum.Etrafınıza şöyle bir bakın ve düşünün. Birbirini kovalayan mevsimler, binbir türlü mahlukat.
Bunların hepsi şekil, yaşayış, beseniş bakımından ayrı özellikler barındırıyor.
Sebzeler meyveler hepsi ayrı renk, ayrı tat, ayrı biçime sahip. mevsimlere yayılarak var oluşları beni düşündürüyor. Ama beni en çok düşündüren insanoğlu. Dünyada milyarlarca insan var. Şöyle bir bakalım etrafımıza herkezin iki gözü 1 burnu 2 kulağı 1 dudağı var. Bir de insanların rengi ve boyu var. Bunların hangisinin yüzü birbirine benziyor? Herşeyleri ayrı. Bizler insanları ses tonu ve yüzleriyle tanır ve birbirinden ayırırız. Bu kadar çeşit bukadar renk Allah’tan başka hangi gücün elinde olabilir. Düşünmekle, Fikir yürütmekle bunun tam bir izahını bulabilirmisiniz. Ama akla dayanan izahını. Hayır! Bin kere hayır. Yüce yaradan var. Affedici, koruyucu, doyurucu, rahim ve rahman çok şükür tanrım sana sığındım ve inandım.
Güler Elmalı
08.09.2012
YORUMLAR
EVET ÇOK GÜZEL ANLATMIŞSIN ANEM...
YOKTAN VAROLAN ALLAH SAYESİNDE OLAN ŞEYLER.. BENİM DE ARADA AKLIM ERMEZ .. ÇOK DÜŞÜNDÜĞÜM OLMUŞTUR KAÇ TANE RENK VAR... KIRMIZI NEDEN KIRMIZI YA DA SARI NEDEN SARI O RENKLERİ KİM TAKMIŞ... YANİ ÖYLE ENTERASAN ŞEYLER VAR Kİ AKLIM ALMIYOR... YANİ İÇİNE GİRSEK ÇIKAMAYIZ BOŞUNA BAZI UZMANLAR KAFAYI YEMİYOR... BİLDİKLERİMİZLE YETİNMEMİZ DAHA MANTIKLI SANIRIM... YÜREĞİNE SAĞLIK ANNEM..
Tek kelime ile HARİKA güzel bir yazı dizisi okudum. TEŞEKKÜR eder selam sevgi ve saygılarımı sunarım.
Minos
Degerli yorumunuz bana onur ve gurur verdi.
Saygıve hürmetler.