- 615 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
GÖRMÜYOR MUSUNUZ?
Bismillahirahmanirahim
Nisa 93 : Fakat her kim bir mümini kasden öldürürse, onun cezası, cehennemde kalmak olacaktır. Allah onu mahkum edecek, lânetleyecek ve onun için korkunç bir azap hazırlayacaktır.
Böyle emrediyor kutsal kitabın ayeti. Açık ve net. İnsanları öldürmenin ,katliamlar yapmanın,ırk soylarını yok etmenin normalleştiği bir dünya ya doğru gidiyoruz. Özünü,varoluş sebebini unutmuş ve menfaat kölesi olmuş insanların arkasına sığındıkları sözde demokrasi ve insan hakları kavramı altında katliamlar ve ölümler artarak devam etmektedir. Tevhidi gerçeği bilenler ve yüce yaradanın bahşettiği zekayı kullananlar yukarıda demokrasi için niye öyle söylediğimi anlayacaklardır. Ama biz yine de açıklayalım. Kainatın en değerlisi Hz. Muhammed e ilk vahiy 610 yıllında nazil olmuştur.Yani islamiyet doğmuş ve kuran inmeye başlamıştı. İnsanları eşit tutan,adaletli bir toplum olmayı öğreten,siyahla beyazı eşitleyen,köleyi efendiyle aynı seviyede tutan kutsal dinin anlayışı tüm yönetim düşüncelerini (demokasi,monarşi v.b) ve tüm fikir kavramlarının(sosyalizm,kominizm v.b) en üstünü ve en mükemelidir şüphesiz. Hiçbir düşünce ve yönetim tarzı onun kadar adil ve güzel olamaz.Doğu toplumunda(müslüman topraklarında) kendisini gösteren bu anlayışa karşın.sözde demokrat bir anlayışa sahip olduğunu lanse eden batı toplumunda ise demokrasi adına ilk göstergeler 1948 de “insan hakları bildirgesi” ile ortaya çıkmıştır(ingiltere de ve imzalanan magna carta ve yunan mitolojisinde yer alan düşünceler demokrasiye tam olarak konu olmadıkları için değerlendirilmemiştir). Aradaki zaman farkı bu kadar açık ve net ortadayken insan haklarını,adaleti ve insan olmayı batılılardan öğreniyoruz. İşte bahsettiğim özünü ve var oluş sebebini unutmak tam da budur. Yani biz öğretceğimize tam tersine öğreniyoruz.
İslam toplumu batının maşası ve hatta modern köleliğini üstlenmektedir. Kutsal toprakları faşist zihniyetle yöneten suudi arabistan yönetimi şüphesiz bu konuda sayısız örnekten bir tanesidir. İslamın en büyük düşmanı emperyal amerikanın en büyük mütefiklerinden biri olması yeteri kadar açıklayıcıdır. Batının yön verdiği doğu toplumu kendi içine düşmüş düşmanın menfaati için birbirini yok etme yarışı içindedir. Irak a bomba yağdıranlarla aynı safta yer alan sahtekarlar,libya da halk ihanetinin öncüleri olan riyakarlar ve bugün suriyeyi yıkan firavunlar yarışıyor birbiriyle. En kötü olan gerçek te şudur ku islam değerlerini çiğneyip yok etmek ve yine onun ardına sığınmaktır ve bunu yapıyor yobazlar. ALLAH öldürmeyi yasaklamış hiç şüphesiz peki bu ger çeği görmüyormusunuz.
Aşağıdaki ayet sizler için ey yobazlar.
(A’raf-179).Andolsun, cehennem için cinlerden ve insanlardan çok sayıda kişi yarattık (hazırladık). Kalbleri vardır bununla kavrayıp-anlamazlar, gözleri vardır bununla görmezler, kulakları vardır bununla işitmezler. Bunlar hayvanlar gibidir, hatta daha aşağılıktırlar. İşte bunlar gafil olanlardır.
Yetmedi mi yaranmaya çalıştığınız. Kuran ı anlamadınız ihanet ettiniz, hadisleri kendinize göre oluşturdunuz. Merhameti sonsuz ALLAH hâlâ helak etmediyse bilin ki rahmetindendir. ayette te şöyle buyuruyor yüce yaradan;
(enam-6).Görmediler mi ki, kendilerinden önce nice nesilleri helak ettik; onlara yeryüzünde size vermediğimiz imkanları vermiş ve üzerlerine semayı bol yağmurlu olarak gödermiştik. Nehirleri de altlarından akar hale getirmiştik; buna ramen günahları sebebiyle onları helak ettik ve onların ardından baska nesiller meydana getirdik.
Ve yine şöyle buyurur yerin ve göğün yaratıcısı;
(araf-96)Hem gerçekten o şehirlerin halkı iman edip peygamberlerine karşı gelmekten sakınsaydı, elbette üzerlerine gökten ve yerden nice bereketler açardık fakat onlar yalanladılar, bunun üzerine bizde onları kazanmakta oldukları günahlar yüzünden azabımız ile yakalayıverdik.
Yarının çok geç olacağı belli oratada daha fazla kölelik niye o zaman uyan gaflet uykusundan,bırak batının lanet kavramlarının peşini özüne, kendine dön. Çünkü dünyanın tüm güzelliklerini kendinde göreceksin.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.